Hot nights in Halmstad!

Heta dagar går också bra, bara jag är ledig och befinner mig i Halmstad. Har jobbat sex dagar den här veckan. Jobbade alltså även idag och även om pengarna forsar in, måste jag säga att jag är sliten som en använd kondom..
Nu är jag dock ledig, men bara tills 17 på tisdag. Då drar ännu en jobbvecka igång. Som vanligt ska jag dock egentligen inte klaga då jag tjänar multum på att jobba så mycke som jag gör, men lite vill man ju hinna va ledig också. Har räknat ut att den totala drickssumman för den här veckan, bara den här veckan alltså, är runt 1100 kronor. Det är sjukt jävla mycket för en vecka! Räknar på hur mycke det blev efter sommaren sen. Mer spännande så :)

Idag jobbade jag från 13 till 16.45. Sedan durrade jag och tog sedan tåget till Halmstad. Naiv som jag är trodde jag inte att folk höll på att åka runt 18.20 på en söndag, men fy fan vad fel jag hade. Skittåget va överfullt som vanligt och det fanns fan knappt plats att stå ens! Jag fick fan sitta i luften hela vägen. Det är sjukt att det alltid är överfullt! Det enda bra är att man slipper köpa biljett, vilket betyder att man åker gratis bara man står upp. Tåget har dessutom börjat åka snabbt utanför Falkenberg nu igen vilket är bra eftersom det tog en kvart längre innan. Dock suger SJ fortfarande stor stjärt!

När jag kom till Halmstad gick jag direkt till Nyhem. Jag och Anna käkade pizza och sedan kollade jag på The Unit och därefter en Van Damme-film. Den sög.....på ett bra sätt ;)
Nu har jag precis tittat på två avsnitt av hemsökta hus. Fan vilken smörja det är alltså. Dom är ju fan helt jävla paranoida hela bunten. Tills jag ser ett spöke med mina egna ögon, inte på TV (man ser ju aldrig något ändå, man bara hör massa "ljud"), tänker jag vägra att tro på att dom finns. Vad fan tror dom att dom ska få se!? Hattifnattarna eller? Spöket Laban? Jävla fegisar! Så om någon känner ett spöke kan ni ringa till.............................GHOSTBUSTERS..da da da da...who you gonna call!? ......GHOSTBUSTERS.......I think you better call....GHOSTBUSTERS..da da da da.....

Imorgon tänkte jag göra.....öh....något typ....vet inte riktigt. Om det är fint väder blir det stranden, men chansen att det är fint väder den enda hela dagen jag är ledig är lika stor som (insert small word here)..äh....eh...ja..ni fattar my point ;)

Om man tänker efter är sommaren en rätt så tråkig tid. Det kanske är kul om man bara kan ligga och slappa på stranden med polare men för mig som har tappat kontakten med alla mina polare i Vbg suger det. Det är ju inte så kul att ligga på stranden själv och Anna jobbar ju i Halmstad. Dessutom jobbar jag ju hela tiden. Jaja, man får väl va glad ändå I guess. Jag kan iaf skratta all som legat och stekt på stranden i ansiktet i höst. Varför? Jag har pengar, det har inte dom (om det inte är rikemansbarn typ, då kan dom suga min salta pinne :)

Ni som känner mig vet att jag har två fobier här i livet. Den ena är frigolit, eller snarare ljudet den gör. Får kväljningar bara jag tänker på det. Vet inte hur eller varför det började men så är det iaf.  Det kanske verkar kul att plåga mig med det, men jag mår faktiskt illa på riktigt när jag hör det............................vänta lite...lite kul är det kanske ändå...för er alltså :P Banna frigolit!!!
Den andra fobin är hårstrån i maten. Ser jag ett hårstrå i maten kan jag inte äta mer av den. Det är så jävla vidrigt. Här vet jag dock vad källan är; en gång fick jag nämligen ett pubishår på min pizza. Urk! *spyyyyyyyy*

Nu har jag inget mer att skriva så jag spottar ut några bilder itstället. Håll till godo :)

Dagens låt: Yves Larock feat. Roland Richards - Zookey (lift your leg up) -----> Damn va bra! :D


                                                                    Blå himmel över Varberg i Lördags



                                                                Vinbärsbuske i vår trädgård :)



                                                                    Jag bygger på brännan :)


                                                          Läskad, Lolli? ;D



                                                                              Gubbar!



                                                                                       Fint område..



                                                                   Inte fullt så fint område..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0