Kaos deluxe i Vbg!

Igår va en bra dag om man bortser från migränen jag ådrog mig i diskrummet framåt natten. Det kommer pga att det är så helvetiskt varmt inne i diskrummet. Ingen luft typ.
Dagen började iaf med att jag plågade mig upp vid 11.15. Jag satte mig vid datan och skulle skriva den sista uppgiften på Moby Dick (Val-jävel :P). Det gick alldeles utmärkt fram tils Lolli anföll mig på msn. Då kom jag av mig och uppgiften blev till slut ganska slarvigt gjord. Det va dock värt det då det va grymt mycke roligare att prata med Lollisen än att skriva om Moby Dick. Anfall mera tack! ;) senare anföll även Anna och då kom jag av mig helt :P
Anna får jag träffa imon (vilket är helt underbart då jag saknar henne otroligt mycke) men Lolli får jag vänta ett tag på att få träffa då hon inte kommer till H-stad förren på tisdag. Synd. Hade varit kul å gå allihop på Måndagsklubben innan den stänger för sommaren :)

Jaja, tillbaka till gårdagen. Efter att ha gjort uppgiften solade jag lite. Sedan var det jobb-dags igen. Finns väl egentligen inte så mycke att säga förutom att det va grymt mycke folk på restaurangen som vanligt på fredagar. Chefen stängde igen så det blev ingen dricks.......äh jag skoja, inte om att han stängde, men att det inte blev nån dricks. En av servitriserna lyckades få tag på dricksglaset innan hans labbar slingrade sig om det. 300 spänn i dricks va resultatet. Ett bord gav hela 800 spänn i dricks så det va helt ok :) har fått 700 i dricks den här veckan och då har jag inte räknat med idag....mumma!

När jag skulle cykla hem upptäckte jag att det varit nån jävel och luftat min cykel. Jävla as! Må du/ni brinna i helvetet! Jag fick alltså gå hem genom kaoset. Fy i helvete vilket kaos det va. Folk överallt och bilar överallt. Shit vilket kaos. Stackars poliser säger jag bara :P

Sen blev det durr och därefter sängen. Idag ska jag jobba vid 17 igen och jag kommer antagligen avlida då jag redan nu är "walking dead" :P jaja, tänk på pengarna Jocki, tänk på pengarna!

Nu pallar jag inte att skriva mer. Vi får se om jag fortsätter på inlägget inatt eller om jag inte pallar. Vi får la se :)

Dagens låt: Russetunes - Holidae in (satan i helvete va bra dom e!!! :O)

Until next time..

Nu är jag här igen :D

Blev inringd 15.30 till jobbet och har alltså jobbat 8,5 timmar idag. Det har väl mestadels gått alldeles utmärkt förutom att jag stuckit sönder min högra hand. Det hände när jag skulle sätta upp en bunke på en hylla ute i köket. Då råkade jag stöta till ett rivjärn och när jag skulle reflex-ta det i luften, satte jag handen rakt in i knivbladet. 3 blad gick rakt in i handen och två blad rispade handen. Det blödde rejält mycke och jag fick lägga tryckförband på skiten + att jag fick ha en plasthandske på mig resten av kvällen. Men det är lugnt nu iaf, gör bara ont när jag får typ tvål i det. Fick citron i det på jobbet och det va la inte så skönt :P
Annars har det varit mycke att göra idag me. Fick en mega-dricks idag på 579 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) kr. På en kväll!!!! Det betyder att jag har fått sammanlagt 1300 spänn i dricks DEN HÄR VECKAN!!!! Sjukt!!!! :D



                                                                      Sargad hand..
 

När jag skulle cykla hem tog jag följe med Sandra............och ett fett jävla ösregn. Man va helt genomblöt efter tre sekunder. När jag kom hem va skorna fyllda med vatten och jag va som en blöt bäver. Värsta jag varit med om :O
Efter durren käkade jag marror och nu sitter jag här. Imon (idag) ska jag jobba från 13-17 och sen ta tåget till Halmstad. Ska messa Evvi och fråga om hon vill se på film med mig och Anna också. Lite fajita och godis på kvällen så är min dag gjord :)

Nä, nu ska jag lägga mig. Skriver från Halmstad imon, kära läsare (Lolli typ ;P). Hare!



                                                    Blöt som en bäver men glad ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0