Ljuset i tunneln!

Erkänn först att mina rubriker äger! ;)

Idag har ilskan övergått till en axelryckning. Men igår när jag skrev va jag riktigt sur ska ni veta. Det kanske ni såg också :P
Idag på jobbet har det dock varit lugnt, mycke tack vare att jag total-ignorerade aset. Han va som luft! Illaluktande luft dock..
Men jag ska inte klaga. Jag ser ljuset i tunneln. Imon blir ett helvete med över 140 bokade gäster men sen är jag ledig både måndag, tisdag och halva onsdag. Lycka! Ska se om jag kan åka till Halmstad redan imon men vi får la se..

Idag har jag för en gångs skull absolut ingenting att skriva om jag ska va ärlig så jag tänker inte uppehålla er mer med skitsnack utan ni får en bild på mig där jag är glad istället ;D





Sedan vill jag bara nynna lite på en låt som jag haft på hjärnan hela dagen. Se om ni kan gissa vilken det är. Det är en one-hit-wonder :)

ohhh where do you go my lovely, where do you go...I wanna know...nananananadida..nanandida..

Jag älskar den låten! :D

Natt!

Kommentarer
Postat av: Lolli

:D

en glad jocke slår en sur å vresig en!

åå ahh, den låten e classic! ;)

2008-07-27 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0