Löning!

Idag när jag slängde ett getöga i mitt brevinkast såg jag en otroligt trevlig sak; ett kuvert. "Hmm", tänker ni då.."är miffot dum i huvet eller!?" "Såklart det ligger ett kuvert i brevinkastet". Då säger jag: skit på er! Det va inte vilket kuvert som helst. Det va nämligen från mitt jobb; LÖN! Jag hade väl förväntat mig typ 7000-8000 eftersom jag mest hade ströjobb i juni. Nedan ser ni anledningen till min upphetsning :D


11067 spänn!? Hur jävla mycke kommer jag då inte få i augusti (för juli) då jag jobbar 6 dagar i veckan nu i juli!?!? Dessutom en till lön i september (för augusti). Lägg till en estimerad total dricks på typ 5000-6000 spänn + Csn på 10000 i augusti. Ta sedan det minus dom 3500 jag betalar i räkningar. Då får jag det till.......boooyeahhh!!!! :D
Jag kommer fan ha typ 45000 på mitt konto. Måste ju fan sätta över på mitt Vbg-konto. Kan ju inte springa runt med så mycke cash på mitt kortkonto ju. Tänk om nån jävla lodis kommer och våldtar mig och snor mina pengar, går och köper en våldtäktsman som våldtar mig igen och sedan snor mina pengar igen.....eller vänta lite....det går ju i....äh screw it!
Hmm jag börjar fan bli girig känns det som..får ta och komma ner på jorden igen.....nu är jag nere...jag är lagom glad för alla pengar jag kommer få...bara lagom...som det ska va :)

Nä, nu ska jag prata om något annat så ni inte blir alltför ledsna ;)

Idag har varit en bra dag (som alla dagar när man är ledig för övrigt). Jag vaknade av att Anna kom hem från jobbet vid 12 och för en gångs skull kände jag mig utvilad. Det va länge sen sist så det va en skön känsla :)
Vi käkade Kinabox till lunch och sedan gick vi ner till glasbanken. Det blev dock ingen utgång ikväll men spriten finns iaf kvar till en annan gång. Xider: summer Edition finns det gott om i kylen :)
När jag durrade gick duschfanskapet sönder....eller jag ska kanske säga MER sönder än vad den redan va. Hela jävla duschmunstycket knäcktes av. Fick durra med slangen :P
Sedan har vi också käkat pizza och snarrat lite med Johan och Leo (som har ett inofficiellt skägg-mästerskap för övrigt :P). Därefter gick jag och Anna och hyrde film. Cloverfield och I am Legend blev det. Gillade båda två faktiskt. Cloverfield va dock den bättre av de två. Coolt filmad men lite kort kanske. IAL va också bra och jag gillar ju Will Smith så den va bra :)

Imon ska jag jobba igen. Fan va kul det ska bli! NOOOOOOOOOT!
Fet dricks ligger dock å väntar på moi..
Det suger gubbkula att jobba 6 dagar i veckan men ändå inte. Jag är sliten som en 60-årig kurtisan, men å andra sidan tjänar jag pengar som en hallick. Jag står ut iaf! I höst blir det fan fest alltså och gud nåde dig (och dig och dig och dig och...) om du inte följer med då!

Nu ska jag lägga mig iaf. Orkar inte skriva mer ändå.

So long, hoes!

Notera att nedanstående hyss ägde rum under en period som sträckte sig från 7:an till 8:an på högstadiet. Notera också att ni inte bör göta om detta hyss om ni inte är villiga och beredda på att springa som fan. Som ursäkt för mina illdåd under ovan nämnda period kan jag säga att min hjärna inte var fullt utvecklad och att den därför inte visste vad den gjorde. Alla hyss är utförda i verkligheten. Inga namn kommer att nämnas i texten, men det va jag, Viktor, Mårten och Sebbe....oj...helvete...jaja skit samma...här har ni ett hyss!

4. dagens hyss är ett riktigt elakt ett. Ja, mamma, vi ska be gubben om ursäkt. NOT! Iaf så va det en mörk höstkväll. På Haloween om jag inte minns fel. Det vanliga gänget va ute och bråkade som vanligt och den här gången ville vi göra något med ägg. Därför kom vi på den mycke enkla, men ändå så elaka planen att krossa en näve ägg i någons brevlåda. Vi valde en brevlåda (samma hus som i hyss nr. 1 för övrigt) och jag krossade äggen i den. Då märkte jag att det låg post i den. Vet inte exakt vad det va för post men post va det iaf. Skulle vilja ha sett deras min när dom öppnade brevlådan på morgonen och det luktade ruttna ägg + att det såg ut som om någon saggat i den! Haha! :D

Gonatt, era ägg!



                                                                            Bra dusch. NOT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart jobbar du? Fickk exakt sådant när jag jobbade i Bianco :)

2008-07-15 @ 02:17:48
URL: http://sandrastenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0