Mr. Vain

Det är jag det :D
På jobbet igår märkte jag att jag gick runt och kollade hur min frisyr såg ut hela tiden. Jag tittade i kakelplattor, fönster, speglar och allt annat man kan spegla sig i. Jag tänkte inte på det då men jag är nog rätt så fåfäng när det kommer til kritan. Men det är la inget fel på det eller? Eller? :P

På dagen igår, efter tandläkarbesöket, lyckades jag med konststycket att göra en hel uppgift utan att bli distraherad av något. Jag är stolt över mig själv! Bara 3 st kvar av "mina" uppgifter. Sen ska jag också kolla på dom 6 som Johan gjort och typ skriva av dom, men ändå inte. Ska iaf utgå från dom. Tänkte försöka göra en nu, även om jag är seg som en sladdrig rumpa pga att jag spelat fotboll med illbattingen i typ 2 timmar i den ruggga värmen.
Termometern visdade 29 grader i skuggan men steg sedan till 30. Det är varmt, om man säger så :P

Jobbet igår gick fint. Va nästan inget fol alls och jag jobbade bara från 17 till 22.45. Dock fick jag ändå 130 spänn i dricks vilket är grymt mycke för att inte ha gjort något typ. Kruxet är att man får pengarna från lunchen också, vilken jag inte va med på ens. Det är grymt gött med tanke på att jag fick 300 spänn sammanlagt förra året i dricks. Snåla jävlar!
Ska jobba idag med, även om jag känner för det lika mycke som jag känner för att bli våldtagen av en struts, dvs inte alls! Men jag ska inte klaga. I höst sitter jag där med en grym DVD + en kabel från TVn till datan (eller bara nån av dom, vi får se :P) och en jucuzzi i badrummet.....eller vi skippar nog jacuzzin förresten ;)

Jaja, jag tänkte börja med uppgiften nu iaf så jag blir klar. Skriver mer inatt om jag pallar. Ha det brau tills dess :)

Lite bilder att kölla på så länge :)

Dagens låt: Stian K - Nights in Palma






                                                                 Som sagt, Mr. Vain ;)




                                                               Vår altan, redo för lunch :)




                                                       Varmt idag. Vad tycker jag om det?




                                                                 Jo, att det är väääry naaaajs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0