Och här kommer nummer 100!!!!!

Gott folk, det här är mitt inlägg nummer 100! Jag kommer inte ens ihåg mitt första inlägg om jag ska va ärlig. Det är iaf kul att jag hållit på så här länge som jag gjort och även fast jag vet att det typ är en halv person som läser min blogg, tänker jag fortsätta ett bra tag till. Det händer ju alltid saker så det är svårt att "få slut" på saker att skriva om...........och ja, det va en pik, Lolli ;)

Idag på jobbet va det inte särskilt jobbigt alls. Eller det hade inte varit särskilt jobbigt om jag inte hade spelat fotboll med battingen i två timmar innan idag. Är helt slut i kroppen och huvet. Termometern visade 39 grader i solen innan idag vid 17. Ruggig värme va det och man kunde knappt röra sig utan att bli svettig. Saken blev ju inte direkt bättre när man kom in i diskrummet. Där är det redan varmt och fuktigt så det blev som en regnskog där inne. Damn va jag svettades (kolla pannan på bilden! :P). Det gick som sagt bra iaf och det va rätt så lite folk. Det lugnet förvinner dock imon. Fullbokat + drop in är det som gäller då. Räkna alltså inte med ett inlägg förren på dagen efter natten imon då jag antagligen kommer bli kvar på jobbet ett bra tag. Fy fan! Mina fingrar är kaputt, min rygg är kaputt och mitt huve är kaputt. Men jag lever och därför jobbar jag två dagar till den här veckan :)

Imon tänkte jag gå upp vid 11 och göra en skoluppgift. Sedan ska jag nog sola lite (om det är fint väder) och därefter blir det jobb. Väldigt kul och spännade dag alltså. NOT!



                                                                                   Mr. Skabb :D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eftersom det här är inlägg nummer 100, ska jag dedikera det till en person, nämligen den personen som jag älskar mest av alla i hela världen; Anna.

Det här är till dig Anna..

Det finns egentligen inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig. Det är som att jag saknar en del av mig själv när vi inte är tillsammans. Ibland längtar jag så mycket efter dig så att jag bara vill dö för att slippa plågan. Men sen tänker jag; om jag dör kommer jag ju aldrig få träffa dig igen, så jag lever ett tag till. Om jag någon gång skulle känna mig nere och saker bara är skit, tänker jag bara på dig så går det över. Du gör mig glad. Du gör mig lycklig. Du gör så att livet blir som en Arsenalmatch, fint. Jag vill aldrig vara utan dig. Det finns inget liv utan dig. Jag kommer finnas vid din sida för alltid och inte ens döden ska skilja oss åt. Du är min ängel. Jag älskar dig, Anna.

Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Anna

2008-07-04 @ 12:34:23
Postat av: Anna

vad fint, jocke :) älskar dig så otroligt mycket <3

2008-07-04 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0