Plötsligt händer det!!!

Idag har hittils varit en tillfredsställande dag. Jag gick ut vid 11 och spelade boll med min sladdriga lillebrorsa och sedan käkade jag en god grill-lunch. När solen sedan valde att komma fram (är fortfarande framme, wohoo!!!!) la jag mig och solade i typ 45 minuter i trädgården. Efter att ha solat var det dags för träning med hinkarna. Det va då jag upptäckte det. Mitt kors, som jag har runt halsen i en kedja, som jag fick på min konfirmation, va borta. Jag tänkte att det måste fan ha ramlat av när jag spelade boll innan men hur fan ska man kunna hitta något så litet på en sån stor yta!? Dock hade jag som en fördel att det kanske kunde blänka i solen då det är gjort av silver.

Morran och farran kom ut och hjälpte till att leta och det första farran gjorde va att skrika att han hittat kedjan i gräset. Fan va gött, tänkte jag, nu behöver jag inte leta mer. Men det va tyvärr bara kedjan, utan något kors på. Vart kunde korset ha hamnat nånstans? Vi letade i typ en kvart till och under tiden gick jag och tänkte på att om Gud finns, borde han leda mig till korset eftersom han vill att jag ska ha det på mig :P dessutom tänkte jag på den där jävla Triss-reklamen "Plötsligt händer det" och att det verkligen skulle "make:a my day" om jag hittade det. Jag tycker nämligen väldigt mycke om det förstår ni :)
Då, plötsligt hände det! :O jag va på väg in igen och skulle just skrika att jag gav upp då jag gjorde en sista avsökning med blicken på marken. Något blänkte till. Jag gick dit, fortfarande pessimistisk och vid första anblick trodde jag det va en jävla plastbit eller nåt. Det va det inte. I gräset, på kant, bakom en tuva, låg korset och blänkte. Jag blev ruggigt glad och jag höll upp det i triumf mor morran. My day is made!!! :D

Ska jobba om mindre än en timme, så jag skriver mer senare inatt som vanligt...until then... :)




                                                    Borttappad......och återfunnen! :D

Det finns egenligen inte så himla mycke att tillägga idag. Jag gick till jobbet vid 17 och slutade 23.30. Ingenting särskilt hände. Ingen dricks blev det heller eftersom chefen stängde idag. Då har dricksen en tendens att "försvinna" spårlöst..
Imon ska jag jobba igen och eftersom det är Wheels&Wings i stan nu, kommer det va rövigt mycke folk. Det är redan massa raggarbilar som kör runt med hög musik. Jävla raggare :P
Mina fingertoppar gör ont som faen också. Beror det på jobbet eller på bloggandet? ;P

Hyssen får vänta ett tag då jag inte pallar att minnas några just nu :P
En annan rolig sak som jag tänkte på va iaf att jag har sett på andra bloggar att många har olika listor. Typ vad man har på sig idag och sånt. Så tråkig tänker inte jag va utan jag ska ge er dom fem bästa låtarna jag vet, alla kategorier.

Här är den:

1. Europe - Rock the Night (haha trodde ni inte va!? :D)
2. Culture Beat - Mr. Vain
3.
Basshunter - Camilla
4. Mike Oldfield - Portsmouth
5. Maxx - Get Away

Så om någon av dom låtarna kommer nån gång, vet ni att jag gillar den ;)

För övrigt så är Jerry Springer kult!!!!! :D

Nu däremot ska jag lägga mig. Sov gott, era murklor! :D



 
                                                  Kan ni se vad som är annorlunda med mig? ;)                     

Kommentarer
Postat av: Din ulliga Anna

Det lilla bäbis-skägget. Det klär dig, my baby. Älskar dig! //Anna

2008-07-18 @ 13:01:14
Postat av: Jocki

Älskar dig, Anna!

2008-07-18 @ 13:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0