Utarbetad!

Idag vaknade jag med grym jävla migrän. Jag hade mycke migrän när jag va yngre men det har gått över dom senaste åren. Dock verkar sporadiska attacker komma nu. Antagligen beror det på jobbet. Jag jobbar sent så jag är typ konstant trött på dagarna. Det är varmt och man får knappt någon luft i diskrummet. Detta tror jag kan vara bidragande orsaker. Migränen gick iaf över nu ikväll när jag jobbade så nu är det lugnt. Jag är utarbetad och sliten och jag är bara 22!!!! :D

Igår började jag även använda fluorsköljning. När jag va hos tandläkaren sa han ju att mina tänder va näst intill perfekta och att tandköttet va grymt mycke bättre än förra gången jag va där. Dock kunde tandköttet bli ännu bättre och för att det ska bli det, rekommenderade han mig att börja med fluor.




Min farsa använder också fluor. Man tar det och sköljer det i munnen i en minut innan man går och lägger sig. Min farsas fluor har dock bara "starkhetshalten" 0,025% medan min har 0,2%. Shit va stark den är att ha i munnen men man känner verkligen att den stärker tänderna. Därför tänker jag stå ut :)

Idag vaknade jag som sagt med migrän. Det hindrade mig dock inte från att va ute i två timmar med lillebrorsan (som suger för övrigt :P) och spela fotboll på planen här utanför. Varmt som bajs va det och jag kan ju inte påstå att migränen blev bättre, men kul va det iaf. Mina fotbollsskor passar fortfarande som handen i handsken :)




Efter fotbollen käkade jag lunch och sedan slappade jag lite och försökte bli av med migränen. Vid 17 va det jobb igen och det va la inte precis kul tyckte jag :P
Det blev dock inte så farligt, trots att det var fredag. Om jag säger att jag fick 200 spänn i dricks tänker nog dom flesta att "fan va mycke det måste varit att göra!". Inte alls, säger jag då. Jag slutade redan vid 22.45. Gött som faen!
Imon ska jag jobba vid 14 så det blir en lång dag. Usch! Ska iaf sova länge imon.

Här har ni en bild på mina nya träningsredskap också förresten ;)




Och den obligatoriska Ego-bilden så att ni inte glömmer hur jag ser ut. Profil denna gången ;P




Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Måste vila ut lite inför imon. Men jag skriver naturligvis mer imon om jag har tid och lust. Här kommer iaf dagens hyss! :)

Dagens låt: Carlito - Who's that boy (snacka om att ha en låt på hjärnan asså!!! :O)

Notera att nedanstående hyss ägde rum under en period som sträckte sig från 7:an till 8:an på högstadiet. Notera också att ni inte bör göta om detta hyss om ni inte är villiga och beredda på att springa som fan. Som ursäkt för mina illdåd under ovan nämnda period kan jag säga att min hjärna inte var fullt utvecklad och att den därför inte visste vad den gjorde. Alla hyss är utförda i verkligheten. Inga namn kommer att nämnas i texten, men det va jag, Viktor, Mårten och Sebbe....oj...helvete...jaja skit samma...här har ni ett hyss!

2. Idag kommer ett ganska harmlöst, men dock så underhållande hyss. Det va väl typ på hösten någon gång i sjuan. Jag, Mårten, Sebbe och Viktor va ute och härjade som vanligt. Vi bestämde oss för att sätta oss över en tunnel borta vid Håsten och kasta kottar på folk som cyklade förbi. Kottarna va av en hård sort så dom flög bra. Den förste som kom förbi va också den siste (för oss) skulle det visa sig. När mannen, som vi efteråt kallade "Mannen med vita mössan", kom cyklande kastade alla sina kottar. Alla missade, utom jag. Min kotte träffade gubben (som va typ i 40-50 årsåldern) rakt i nacken. Han bromsade tvärt in med orden "nä nu jävlar!". Fatta att vi sprang. Mårten och Viktor sprang in till Mårtens morsa på Håsten. Senare hävadade båse Mårten och Viktor att gubben följt efter dom, men jag och Sebbe vet att det inte stämmer. Vad som hände va nämligen att Jag lade mig raklång på gräset. Sebbe joggade typ iväg åt andra hållet, med gubben efter sig. Dock hörde eller såg inte Sebbe detta eftersom det blåste kraftigt. Jag lyckades dock varna honom genom att skrika högt och vi sprang tillsammans, med gubben hack i häl, in på en garageuppfart i närheten. Vi gömde oss där under en bil och väntade. Vi såg, livrädda, hur gubben gick förbi på gatan och letade efter oss, utan att se oss. När tillfälle sedan gavs, sprang vi också till Mårtens morsa där vi mötte upp dom andra marodörerna. Då va vi livrädda, nu är det bara kul! :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0