Winnerbäck - En trevlig kille :D

Ja, Lollisen, om du va tveksam på om du va avis innan när jag sa att Winnerbäck skulle äta på restaurangen, lär du inte precis bli mindre avis nu. Läs nedanstående så lär du förstå ;)

När jag kom in på jobbet idag vid 17, satt Lars Winnerbäck och hans sällskap och käkade redan. Jag kände igen honom direkt (kollade på Google innan jag stack till jobbet). Jag gick in och började diska. Efter typ en halvtimme hände det :P jag hade diskat ett par brickor, vilka hör hemma i baren ute i restaurangen. Jag gick ut för att lägga brickorna på sina rätta platser. Jag böjer mig ner och när jag reser mig upp igen står Winnerbäck + sällskap framför mig. Här följer vad som sades under den korta dialogen. Notera att inget är ordagrant då detta skedde i början av kvällen och jag därför inte kommer ihåg exakt vad som sades.

Winnerbäck: "skulle jag kunna få betala kanske?"
Jag: "visst kan du det, men jag måste hämta en annan först.."
Jag ropade på Sandra (servitris). Hon kom och började räkna på hur mycket det skulle kosta. Under tiden fastnade jag där, framför Winnerbäck, av någon outgrundlig anledning :P
Då frågar han plötsligt, från ingenstans: "vad gör du här om du inte kan ta betalt?"
Jag: "jag e diskare"
Winnerbäck: "jaså? Är det jobbigt då?"
Jag: "inte särskilt"
Winnerbäck: "(vet inte exakt vad han sa men typ så här) "vad tycker du om min musik då?"
Jag: "nja, det är inte riktigt min musiksmak..." (här kom jag på vad jag hade skämtat med dig om Lolli, att jag skulle hälsa Winnerbäck från dig ;P) "....men jag vet en tjej i Eksjö som gillar din musik. Jag skulle hälsa från henne."
Winnerbäck: "haha! Vad heter hon då?"
Jag: "Lollo"
Winnerbäck: "haha! Hälsa tillbaka!"

Därefter gick jag in i disken igen och när jag kom ut nästa gång va han och sällskapet borta.

Så...Lolli, Lasse hälsar till dig ;)

Winnerbäck va riktigt trevlig och han log brett under hela samtalet. Han såg väl ut som vem som helst I guess och jag kan ju inte säga att jag blev särskilt upphetsad av att prata med honom. Som att prata med vem som helst :)
Hade det varit Basshunter däremot...då jävlar hade jag varit i extas :D
Kul att kunna säga att jag har snackat me Winnerbäck som ändå är rätt så känd ju. Kan ju göra lite folk avis iaf ;)
Han gav dessutom en hel del i dricks så generös va han allt, vilket mina 240 spänn i dricks också vittnar om denna kväll.
Som om inte detta va nog hörde jag även hela hans konsert genom fönstret i disken eftersom det blåste ditåt..

Resten av kvällen sög dock kraftig hängpung. Det va rövigt mycke folk och mycke att göra. Dricksen va som sagt 240 spänn vilket vittnar om just detta, att det va mycke att göra.
Kolla in denna listan som jag knåpat ihop :)

Under 50 spänn i dricks: va fan gjorde jag där egentligen!?
50-100 spänn: riktigt segt och lite folk
100-200 spänn: en normal kväll
Över 200 spänn: kaos!

Bra va? :D

Jag är på gott humör som ni kanske märker. Jag har hunnit med att göra en uppgift idag också vilket e gött. 7/13 gjorda nu. Imon ska jag spela boll med illbattingen och sen jobba igen vid 17. Men nu blir det Jerry Springer :)
Hysset får vänta tills imon då jag inte pallar att skriva det nu..ni får ha överseende :)

Dagens låt:
"Camilla om du börjar frysaaaa, så kan du få komma hit och mysaaaa...så ska jag värma dig inaaaaatt..." :D

Gonatt och puss på er! Löv ya! :)

Kommentarer
Postat av: Lolli

hahahahaa!!! aaaaaaaaaah!! du e ju fan i mej underbar jockeee, klart ja e avis. funderar på att ta alla skitjobb jag kan hitta nästa sommar bara för att KANSKE få c en kändis och "prata" med den... skulle d funka?

2008-07-17 @ 20:48:33
Postat av: Jocki

Haha! Du kan ju alltid testa, Lolli ;)

2008-07-18 @ 00:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0