Emerson är historia...

...på mer än ett sätt! :D

Det tar emot att säga det men efter att ha läst hela den megalånga texten On Self-Reliance och gjort en liten uppsats om det, är den faktiskt lite intressant. Det är när man börjar förstå vad man läser som det blir intressant. Emersons världsuppfattning och ideologi suger dock stor snabel..

Jag har fått en ny ärkefiende på mitt jobb. Kocken med usel humor? Nä. Min chef? Nä. Det är den där läckande jävla bajs-kranen i diskrummet som gäckar mig. Jag hatar den så himla mycke!!! Fanskapet sprutar mig i nyllet hela tiden när jag använder den. Den ska döööööööööö :@

Annars har det gått bra på jobbet idag med. Det va grymt mycke folk och jag jobbade till 00.30. Dricksen va också grymt bra idag; hela 150 spänn för 7,5 timmars jobb. Det enda som spökar är min rygg som får ta enormt med stryk av detta jobbet. Är helt försörd varje kväll + morgon. Men det är det värt :)
Ska jobba imon med och sedan är jag ledig i två dagar, tills på tisdag vid 17. Ska åka ner till Halmstad är det tänkt och kolla på EM-finalen på söndag. På måndag lär jag väl gymma om jag pallar och sen ska jag göra....tja...inget...eller jo, jag ska ju hämta Evvis böcker :P
Sen får vi la se om jag hinner hjälpa Lolli att flytta in lite saker i hennes lgh innan jag sticker på tisdag....eller hur va det nu.....husvakt va det ja ;)
 
En annan sak som jag har tänkt på är att om Anna flyttar i höst måste jag lära mig att laga mat. Jag får helt enkelt ta lektioner nu i sommar (av Anna :P). Jag gillar inte att laga mat så vi får la se hur det går :)

Har inte så mycke mer att förtälja för tillfället utan jag ska slingra ner i sängen. Imon ska jag inte plugga utan bara ta det lugnt fram tills jobbet börjar. Nästan så att man längtar till i höst med alla festar och sånt precis efter nollningen. Då är det fester nästan varje dag ju och det är ju aldrig fel :D
Det ska bli väldigt kul att se hur mina "små nollor" klarar av sina små nollor också. Jag tror nog det kommer gå bra. Dom har ju lite bättre sammanhållning än vad vi hade om man säger så :P

Nä, nu blire sängen! Ska drömma om hur alla kommenterar mina inlägg och besöker sidan 5000 ggr om dagen så att jag går om Blondinslampan :D ............ jaja drömma kan man ju alltid....zzzzz.......zzzzzzzzzzz...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0