Fotbollsrelation

Jobbade 16-23 idag. Dock va det inte det som va det roliga utan det roliga va att jag fick ledigt imon. Vad är det för kul med det då, förutom att jag slipper slita röven av mig i disken? Jo, det är nämligen så att anledningen till att jag fick ledigt imon är att Sverige spelar. Jag har en så kallad fotbollsrelation med min chef och eftersom jag jobbade i lördags när Sverige loosade mot Spanien, får jag ledigt imon så jag kan se på matchen i lugn och ro, vilket ändå inte lär bli fallet. Lugn och ro-biten menar jag. Dom som känner mig vet vad jag menar :D

Annars kommer Anna hit imon också och vi ska grilla på kvällen. Hon stannar dock bara tills torsdag eftersom hon måstre va i Halmstaden för att släppa in vissa Lollar och andra Eksjöar ;) ni slipper mig på torsdagen men sen kommer jag på fredagen (förmiddan/lunch typ) och då får ni dras med mig hela helgen :)
Ni får gärna va i min lgh på torsdagen om ni vill, bara ni inte trashar den....det ska vi göra på fredag ;D





                                        Så här glad blev jag över att va ledig imon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0