Lagen om allts jävlighet slår till igen :P

Måste bara berätta något kul som hände på jobbet innan. Anledningen till att jag använder ordet "kul" istället för ordet "jävligt" är att jag numer har vant mig vid att ha otur så jag bara flinar oturen i nyllet :D

Som ni säkert redan vet (och grämt er över) förlorade Sverige idag mot Spanien genom mål av David Villa i 93:e minuten. Men som om det inte va nog med att Sverige nu får en helt avgörande match mot Ryssland, förlorade jag även ett vad på köpet. Det va nämligen så att, som en kul grej bara, vi i personalen slog vad om 50 spänn. Den som kunde sätta resultatet i dagens match fick alltså hela potten på 300. Ni kan ju gissa vad jag hade tippat :P jorå...1-1 minsann...
Jag va altså 40 sekunder från att vinna 250 spänn. Jag höll på att flippa ur när Villa gjorde mål. Kan man ha mer otur!? :D
Jag frågade mig själv när jag vankade av och an där i diskrummet under matchens sista minuter: "Lagen om allts jävlighet, var är du?" Efter matchen sa jag bara för mig själv: "Ahh! Där är du ju!" :D
Började bli lite orolig att aset inte skulle dyka upp, men han kom till slut ändå. Dessutom är hon som vann inte alls intresserad av fotboll vilket gör det hela mer irriterande...men men..jag tänker inte haka upp mig alltför mycke på det..fick ju ändå 100 i drickspengar ikväll (det va en jävel som lämnade 920 spänn i dricks!!!). Dessutom har jag haft OB hela dagen så mycke pengar blire :D

Imon blire Halmstad igen och på tisdag ännu mer jobb. På fredag och den helgen (som jag nu är ledig på..wohoo!) ska vi festa och ha kul..gäller bara att vädret inte jävlas.....jag måste typ va jinxad eller något...haha :D Fru Fortuna, vart är duuuuuuuuuuuuu!!!???? ;D

Jag ska bränna några skivor som vi kan spela i boom-boxen om vi sitter ute (om det inte finns andra alternativ förstås). Några önskemål på låtar, Lolli/Johan/någon annan Eksjö-snärta? ;)

Vill avsluta med att säga att Anna är en ängel sänd från ovan. Hon äger halva mitt hjärta. Utan henne dör jag..

Nu blire sängen! Natti!

Kommentarer
Postat av: Lolliii

hahah, visste inte att johan räknades som eksjö-snärta... men d e klart, alla får va me i gänget ;)

2008-06-15 @ 11:16:24
Postat av: Jockiii

Hehe men du kan inte neka till att han ser ut som en tjej....bakifrån that is..om man ser framsidan blir det skäggiga damen istället ;P

2008-06-15 @ 13:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0