Lyckad helg :)

I lördags va det fest, men låt oss inte gå händelserna för mycket i förväg. Dagen började med att jag klev upp (nähä!?). Vid 14 kom Lolli ner från den ekiga sjön och vi gick upp en snabbis till Annas lgh (där hon skulle sova) och lämnade av lite sprit. Sedan rullade vi bort till Maxi och köpte käk till kvällens grillning. Sedan har jag typ någon sorts minneslucka (:P) men av bilderna (på facebook) att dömma satt vi och slappade i min lägenhet innan vi gick ut och startade grillen vid 17-tiden.

Det va riktigt mysigt och grillen fungerade som den skulle (nästan lite för bra va? :P). Det kom en del folk och vi satt och hade det allmänt mysigt, tyckte jag iaf :)
Senare på kvällen bestämde vi oss för att gå bort till Kåren där det va Sommarfest. När vi kom dit va det inte så mycke folk men det skulle ändras snabbt. Det va längesen jag såg så mycke folk på Kåren (ja, jag vet att jag tjatar om det, Lolli, men det va ett mirakel ;D). Vi dansade väl lite, söp för mycke (ja, jag va rövigt packad) och hade allmänt kul. Vid 2, efter att ha mosats i garderobskön, gick vi hem till mig igen för att kolla på film. Hot Shots blev det, men Lolli och Johan somnade efter halva filmen och jag va också slö. Det blev alltså natti-time :)

På söndagen vaknade jag bakfull som en våldtagen gnu och jag va nära att spy men lyckades med bedriften att svälja spyan innan den kom upp ur halsen. Efter frukosten, som bestod av spyan jag svalde, ringde jag till Lolli och jag, Anna och Lolli gick ner till Östra standen för att lapa lite sol typ. Vi käkade även lunch/sen frukost där men min aptit va lika stor som en bodybuilders snopp. Vi låg iaf på stranden ett tag men gick snart därifrån för att Lolli ville kolla tågtider + att hon skulle slinga mig. Det visade sig dock att tågen till Eksjö på söndagar suger (va det tre byten?!) och därför stannade Lolli en natt till. Vi gick in i Annas lgh och slingade lite och vad än Lolli säger så blev det jättefint ;)

Därefter beställde vi pizza och kollade på handboll för att sedan spela brädspel (i detta fallet Tikal). Jag vann....ville bara säga det :P
Sedan satt vi uppe till typ 3 på natten och snackade om allt och inget. Jag berättade bla om Sälen Claesson och Laxermedelsattacken :D Nästa gång vill jag höra lite mer Eksjö-skvaller ;)
Sen gick vi och la oss och idag vaknade jag vid 11 och gick å gymma med Johan. Lolli stack vid 12 tror jag. Sedan va jag nere på stan med älsklingen och åt glass. Anna e min lilla mjukglass...mums! <3

Ikväll spelade jag, Johan och Filé mera Tikal (vem som vann behöver vi inte ta upp :P) och kollade på Terminator: serien. Filé bor numera 5 meter från mig. Det känns tryggt att ha en skäggig person så nära..

Nä, nu blire sängen och imon stranden..Tylösanden närmare bestämt tror jag..natti natti och tack för en skitrolig helg alla som va me och ett extra stort tack till Lolli som plågade sig genom den långa äckliga tågresan för att festa me oss Low-lives här i Halmstad ;)


image66

                                                        Grillning på Nyhem :)



image67

                                            Östra Stranden feat. Anna och Lollis ben ;P



image68

                                                                Nyslingad :)                          

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tågluff låter superskoj! men svårt att hitta pengar (som icke-sommarjobbande iaf :P) å tid till d...

men FAN va skoj d hade varit :D

2008-06-09 @ 00:07:05
Postat av: Lollo

Hoppsan, fel inlägg :D

2008-06-09 @ 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0