Mindre lyckad veckostart :(

Igår sög hela dagen pung, stor pung dessutom. Dock tänker jag inte gå in på detaljer här, men om någon vill veta så får ni fråga mig via msn/sms. Kan säga att det va en "stor" sak som gjorde dagen kass..

Då kunde väl inte saker bli sämre då iaf, tänkte jag naivt. Men lagen om allts jävlighet (as usual) ville annat. Vid 05.00 inatt vaknade jag av att jag mådde illa. Magen ville inte behålla sitt innehåll och det har resulterat i att jag för första gången i mitt 22-åriga liv har fått något som liknar magsjuka. Har typ spytt och diarréat ut skelettet..
Det som va ännu konstigare va att när jag pratade med Lollo innan om det sa hon att hon hade exakt samma grej. Vem kom först? Hönan eller ägget? Jocke eller Lollo? :)

I vilket fall som helst ska jag lägga mig om en stund då jag bara lyckades sova i fyra timmar inatt. Imon ska jag nämligen jobba i Varberg vid 11, vilket suger stor jävla melittapåse..

Till sista vill jag bara säga att både jag och Anna tycker om dig lika supermycke som vi alltid gjort, Lolli, även fast du råkade förlägga nyckeln och vi inte hittat den ännu. Ett sista försök ska göras imon genom dörrknackning av Anna. Men oroa dig inte, vi e inte sura på något sätt. Vi e glada att du ville va med i helgen. puss pårej! :)

Nu går jag och däckar..skriver från Vbg imon eller senare i veckan.......typ...

Dagens låt: har inte lyssnat på nån låt idag så det blir svårt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0