O heliga ledighet!

Idag har jag gjort massa ansträngande saker. Fan va jobbig dag det har varit. Jag har slitit från soluppgång till solnedgång. Från dusk til dawn..............äh vem fan försöker jag lura egentligen...jag har inte gjort ett skit! :D
Sov till 13, käkade lunch, hämtade Evvis böcker/tog en promenad med Anna (bevis längst ner ;D), snarrade med Lolli på msn, snarrade med Evvi på msn, snarrade med Sandra på msn, käkade tacos, kollade på TV och kollade på TV. Lägg till några toalettbesök på det så har ni min dag! Fan va dåligt samvete jag har för att jag kastat bort en dag ur mitt liv! NOT! :D

Ni anar inte hur mycke den här ledigheten gör för min ork. Det är grymt slitsamt att jobba minst 7 timmar per dag i den där disken (bra pengar dock *gnider handflatorna och ser girig ut*). Min rygg har fått vila upp sig och jag är redo för en ny vecka imon vid 17. Denna veckan kommer suga stjärt eftersom det är medeltidsdagrna på fästningen i Varberg nu i helgen = rövigt mycke folk = folk blir hungriga = dom invaderar restaurangen = jag får slita röva av mig = massiv dricks *gnida, gnida*
Tur att man har fått vila upp sig, som sagt. På dagrna måste jag dessutom göra dom där äckliga uppgifterna också, men ju fortare jag gör dom, desto snabbare kan jag slappa. Dom väntar ju ändå fint väder hela denna veckan så..

Imon kommer Lolli, Kicki och Linnea hit för att hämta Lollis nyckel + att vi ska hämta in lite saker till hennes lgh också. Kul att hjälp till bara tycker jag. Inte så tungt den här gången heller :)
Hoppas att man får en sittplats på tåget imon bara. Orkar inte stå upp hela jävla tiden. Sug röv, SJ!

Nä, nu ska jag hitta the hay! Sov sött! Imon bloggar jag från det variga berget igen..



                                                                               Beviset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0