Ragg..

Igår va det fest. Lollo + polare hade kommit ner från Oaklake. Vi satt först ute på gräset på Nyhem och grillade (mycke gott för övrigt) och sedan, när det började ösregna, sprang vi in. Efter en stund samlades alla tjejer (och jag :P) uppe hos mig medan några andra lökar slingrade bort till Gamletull och spelade Bajs-hero istället. Vi satt hos mig tills vi gick till stan vid typ halv 11. Väl där försökte vi först komma in på Mårtenssons men där va det 23-årsgräns så vi fick nobben. Sen gick vi till stället med det fulaste namnet i världen, Morfars. Där va vi sedan hela kvällen och gjorde diverse saker. Jag satt mest å pratade och så dansade vi lite också. Det va varmt som faen ska sägas :P

När jag satt där med alla tjejer i soffan märkte jag hur många desperata killar det finns och hur usla raggningsrepliker det finns. Det kom fram killar hela tiden och raggade på tjejerna och dom usla replikerna avlöste varandra. Jag tänker inte säga att jag har bättre repliker, men jag försöker iaf inte :P
Jag gillar själv inte att gå runt och ragga på folk och här ovan har ni en av anledningarna; det finns inga bra raggningsrepliker. Vad man än säger låter det dumt. Vem fan går fram till en tjej och säger "du ser ut att behöva ett ligg ikväll. Låt mig hjälpa dig"? Eller "hur gammal tror du att jag är?" Det funkar inte..

Det är ganska patetiskt att se att det manliga släktet kan sjunka så lågt. Vill du verkligen ha ett fem-i-två-ragg är det väl fan bara att gå fram till någon och säga "ska vi knulla eller?" Så lätt va det.. :)

Fest idag också för övrigt. Bara väntar på att tjejerna ska käka färdigt sin frukost eller vad dom nu gör (sminkar sig om jag får gissa) ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0