Sagolik ledighet

Idag har jag varit ledig hela dagen. Det har varit hur skönt som helst att få ladda batterierna lite. Ska ju jobba imon igen men det är inte förren på kvällen. Sen jobbar jag på tisdag, 9-14 för att vid 16, tillsammans med Anna som följer med upp till Varberg imon, närvara vid min sladdriga lillebrorsas examen. Han ska nämligen "springa ut" då. Jag står beredd med kameran i högsta hugg :D

Idag har jag och Anna annars varit ute på en liten promenad och sedan käkade vi tacos för att därefter runda av kvällen med Österrike-Kroatien och Tyskland-Polen. På tisdag spelar Sverige och jag är redan nervös.

Jobbet suger rätt så hårt men det är grymma pengar man tjänar om man säger så. Det är tungt och skabbigt och blött och ingen respekt får man. Allt-i-allo skule min titel kunnat vara men nu blev det "Disk-Jocke" istället. Kan antingen ta det som en komplimang eller som en förolämpning. Jag väljer det förstnämnda :)

Vad gäller den här bloggen kan man ibland undra vad som står på. Statistiken går upp och ner som en jävla Bonka-bäver-maskin. Hade jag varit en vanlig bloggare som bara bloggat för andra skulle jag gett upp för länge sen eftersom läsarantalet är så lågt, men eftersom jag är jag fortsätter jag. Om det bara är någon enstaka person som läser vad jag skriver är det värt det :)

Haha! Tidigare va Johan här och lämnade sin mobil så att vi kunde ladda den åt honom. Nu satt jag och väntade på att aset skulle komma tillbaka och när han inte kom tänkte jag: "va fan, jag går och skiter så länge". Vad fan tror ni händer liksom när jag sitter där och bajjar?! Jo, det ringer på dörren!!! Så jävla typiskt tänkte jag och fick stress-torka mig i arslet och snabbt ta mig upp. Där stod mobilladdarsnyltarn själv. Lagen om allts jävlighet, någon? Bastardo! :D

Anna sover oroligt här bakom. Hon är varm och pratar i sömnen. Inte så kul kan tyckas kanske men lite kul är det ju ändå. Så här sa hon för en halvtimme sen typ, jag citerar: "En lång jävla dollarsedel vill jag se här.....och den ska va grön!" Hur kul är inte det!? :D Hon e så söt, så söt! <3<3<3

Jag ser annars ett svagt ljus i disk-tunneln; midsommar. Jag är ledig hela den helgen och dessutom kommer en bunt snärtor från den ekiga sjön ner ;) ska bli roligt och vi får hoppas att vädergudarna inte jävlas alltför mycke med oss...because if they do *hytta!*

Nej, nu ska jag gå och slagga. Ska gymma 10 imon med The Egg och jobba vid 17 så..natti natti! :)

Kommentarer
Postat av: Jocki

haha det gör inget..jag ser dina kommentarer ändå, Lolli ;)



I så fall skulle vi ju åka på våren eller sommaren då..men det kostar nog inte så mycke tror jag inte. Men vi kan prata mer om det senare ju :)

2008-06-10 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0