Tankar och funderingar - 5 Juni

Eftersom den usla bloggen skulle till att flyttas igår på natten, får jag skriva nu istället. Men det går väl bra det me? ;)
Om ni har tråkigt kan jag liva upp er dystra vardag en liten stund. Här nedan kommer några bilder på hur det går när man inte vet att man ska smörja in sig före man solar. Lova att inte skratta ;)





                                                Vill du ha ett kors? Jag har ett extra :P





                                         Är det en kräfta? Är det en livboj? Nej. Det är Jocki! :D





                                                   Bonna-bränna deluxe :)



Som ni kan se är det inte riktigt min grej det här med solkräm. Jag visste dessutom att jag skulle bli retad för det på jobbet igår så det första jag gjorde va att konstatera att jag såg ut som en kokt kräfta :D
Annars gick det bra att jobba, som vanligt numera. Dock hände en grej som jag inte tror hör till vanligheterna. Min chef, Mattias, som jag sagt innan varit så sur, började helt plötsligt när vi satt och käkade, han, jag och Carro (servitris), prata om sin barndom och varför han alltid såg så sur ut. Det visade sig att han blivit slagen typ av lärarna i skolan när han va liten och att han därför alltid va så sträng. Han sa att han visste att han va ett svin och att vi helt enkelt fick stå ut med det. Sen berömde han mitt arbete och sa att han gjort rätt som anställt mig. Snacka om helomvändning. Aset e dessutom Arsenal-fan och visade bilder på när han va på AFC-Newcastle i Januari i år. Fan va avundsjuk jag blev! Fick fan respekt för karln nu ju! :D

Annars va det ett kärring-gäng på 52 kärringar och käkade på restaurangen igår. Det va inte så farligt med disk och så så det va lättförtjänta pengar, men hur kan någon föra så mycke oväsen!? :O
Det va som att höra 1000 råttweilers (hur det nu stavas) skälla konstant i tre timmar. Gnat, gnat och tjat tjat. Dom skrålade och ålade. Ja, det va kaos! Men jag överlevde som ni kan se och idag (6 Juni) ska jag jobba igen, 18 den här gången.

Idag ska jag även börja göra en av dom 13 uppgifterna i litteraturhistoria som jag har kvar innan jag kan få mitt betyg i kursen. Kul.....NOT! :D

Att EM börjar imon är väääääry naaaaajs! Kommer titta så mycke jag kan men eftersom jag jobbar en hel del kommer det nog bli svårt att se allt. Dessutom är det roligare att kolla med kompisar som också gillar fotboll, men men..
Tror att Frankrike vinner för övrigt..

Nä, nu får jag nog börja skriva på uppgiften. Jag skriver ett till inlägg innan jag går å lägger mig inatt. Ni får försöka hålla ut tills dess ;)

PS. Idag fyller världens bästa Lolli år, så alla får ringa/messa/maila och gratta henne. Det e en order! Grattis, babe! ;) DS.






Ruggigt cool bild, bilden alltså.. (det vita runt näsan e där jag smörjde mig) :P

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack så mycket Jockiiii!!

Rött e sött, men inte så gött (jag vet)

Det blir snart brunt ska ru c! :D

Pööööss

2008-06-06 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0