Tankar och funderingar - 6 Juni

Ja, ni ser ju tiden detta inlägget publiceras själva. På restaurangen idag har jag jobbat från 18 till 02. Det va någon sorts 50-årsfest med massa göbbar och kärringar. Fy fan vad dom drack, dom fyllesvinen! :D Nu ska jag räkna upp vad dom drack tillsammans, dom va totalt 54 pers och va där i typ 6 timmar. 47 flaskor vin varav 30 va Rosé, 77 drinkar, över 200 öl och andra diverse saker. Inte undra på att gamlingarna shaka rumpa på dansgolvet till Bob Sinclair - Rock This Party. Fy fan vilken syn alltså! Gubbar och tanter som försöker dansa sexigt och LYCKAS! :D Det ni alla ungdomar!

Annars va DJ:n jävligt grym. Typ en 55-årig gubbe med grym musiksmak. Han gillade eurodance och hans favorit va Culture Beat (Mr. Vain). Vi snackade om lumpen och massa nnat skit när jag inte hade något att göra. Jag är annars helt slut i ryggen efter allt bärande och snacka om att man får muskler av detta jobbet. Jag behöver inte ens gymma något i sommar, kan redan gå på stranden och muskla mig ;P
Lyckades också med konststycket att sätta i mig tre stycken kladdkakor deluxe innan. Mår illa som en våldtagen gnu med baksmälla. Trivs grymt bra på jobbet annars; servitriserna e grymt sköna att jobba med och att prata med och Magnus, kocken, kommer jag redan grymt bra överens med. Chefen likaså. Får beröm hela tiden, till skillnad från förra sommaren då jag bara fick skit.

Tjänar äckligt med pengar för ett så lätt jobb iaf och även om man får slita en del vid sena tider, så är det värt besväret. I höst kommer jag sitta där med mina pengar när alla andra som inte jobbat och har fin solbränna istället ligger på gatan och tigger ;)

En annan rolig sak som hänt är iaf att Evvi messade innan och sa att hon är i Halmstad i helgen och eftersom jag åker hem på söndag så hoppas jag det blir lite Tylösand då kanske :) alla som vill får naturligvis följa med. Hoppas vi träffar Basshunter så att jag kan kräva honom på ett svar om när Camilla släpps :P

Nu till lite mer känslosamma saker för en gångs skull. Det är inte min starkaste sida, vilket ni som känner mig vet om. Iaf kom jag att tänka på en sak när jag stod och diskade innan. Den senaste tiden har mina tankar varit upptagna med att fokusera på skolan, jobbet och andra diverse saker. Det enda jag inte tänkt på är Anna. Jag fick dåligt samvete när jag kom på det och jag vill därför ägna en tanke åt min älskling nu. Vi ses på söndag ju och jag saknar dig så otroligt mycke. Jag lovar att tänka mer på dig och inte på annat tjafs. Du är ju den som betyder mest för mig i hela världen. Hoppas du vet det. Älskar dig av hela mitt hjärta, Anna!

Slut på känslostunden, era lipsillar ;)

Imon börjar EM för övrigt. Ska jobba 16.30 men vi får la se om jag hinner titta något. Kul iaf, men jag vill gärna kolla med någon annan än min tråkiga familj :P

Lillebrorsan kom hem nu också precis..han har vart på Cypern..ska gå och plåga honom lite innan jag lägger mig :D

Natti natti alla snyggingar out there!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0