Tankar och funderingar - 7 Juni

Här har ni eran nattliga underhållning! Direkt från metropolen Varberg! Tre på natten! :D
Jupp det blev sent idag igen. Har jobbat från halv fem till två. Det va ett Svensk/Rumänskt bröllop som tog sån jävla tid. Det va väl kanske bara 30 pers men fan va sega dom va. Dom bara satt där och höll tyst hela tiden typ. Det var inte förren deras ådror blev ockuperade av alkohol som dom kom igång. Det va nån Rumänsk folkdans som dom spelade hela jävla tiden. Trodde aldrig att den skulle ta slut och min hjärna nynnar på skiten hela tiden nu :P

Efter en stund kom riktigt musik på, men efter några låtar åkte skiten på igen och folket började dansa runt i en ring. Jag å servitriserna höll på att bajja ner oss av skratt. Det va komiskt att se.

Har aldrig varit med om så mycke dötid som idag. Kan tänka mig att minst hälften av timmarna jag jobbade bara satt jag på arslet och gjorde de rien. Jag han t o m att lyssna på Portugal-Turkiet på radion. Satt å snackade skit med Carro och Amanda (servitriserna) mest hela tiden och skit fanns det gott om att snacka om så att säga :P
Vid 02.00 slingrade asen äntligen hem(?) och vi kunde också gå hem. Ska lägga mig snart eftersom jag ska till Halmstad imon och träffa min älskling. Jag ska tyvärr jobba på måndag igen men det är inte förren på kvällen..

Jag har funderat på förslaget om att tågluffa i Europa nästa år nån gång. Först tyckte jag det lät trisst och jag ville hellre åka till typ London (Arsenal!!!!) eller nåt varmt land. Men efter att ha tänkt efter lite tycker jag det skulle vara ganska kul ändå. Om man åkte ett gäng på typ 3-5 personer tillsammans. Skulle vara kul att få se Europa faktiskt. Tror inte att det skulle bli så himla dyrt heller, om inte tåget stannar till i Milano dvs eftersom alla tjejer kommer köpa upp alla sina besparingar då ;) jag vet att Anna gillar idén (tror det va hon som föreslog den) men vad tycker ni andra som läser här? Läser det någon här överhuvudtaget? Lolli? Evvi? Någon!? ;P

Det finns många saker i världen man kan störa sig på och jag har hittat en riktigt jävlig en! Folk som går/cyklar mitt i vägen och inte bryr sig om att folk kan komma bakifrån! Hur jävla svårt kan det va att cykla vid den högra sidan och inte vingla över hela vägen som om ni vore några jävla alkoliserade babianer!? Nä, det borde fan va straffbart att inte bry sig om vart på vägen man går eller cyklar. Så jävla störande är det! :@
Dessutom, jävla gubbjävel som skrek åt mig att hålla mig på rätt sida vägen: HÅLL DIG SJÄLV PÅ RÄTT SIDA FRÅN BÖRJAN SÅ SLIPPER DU CYKLA IN I FOLK, DIN JÄVLA SKÄGGBIFF!!!! SUUUUUUUUUUUUUUG!!!!!!!
En hadouken är vad han förjänar!

Nä, nu får det vara nog med skrivandet men snäll som jag är ska jag visa er lite bilder på området runt där jag bor. Dom flesta är tagna uppifrån vårt garagetak. Somriga är dom dessutom + att min morsa kom med på en (utan min tillåtelse) ;D Håll till godo! Natt!





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0