Tankar och funderingar - 9 Juni

Idag började dagen med att jag och Ägget gymmade. Efter det inte alltför givande gympasset gick jag hem och förberedde mig inför Varbergsresan. Tåget skulle gå 14.58 men va som vanligt försenat pga något fel. Anna följde iaf med till Varberg och hon har varit med min morsa medan jag jobbat. Jobbet gick lätt idag och jag hann t o m se lite av båda matcherna. Imon blir det andra bullar; då ska jag först jobba från 9 till 14 och sedan ska jag hem och durra för att sedan gå på min lillebrorsas utspring. Aset tar nämligen studenten imon och jag, som ende innehavare av en digitalkamera i denna stenåldersfamilj, måste närvara för att ta kort. Jag hade säkert varit med ändå....eller nää...eller jo...fan! :P

Imon spelar ju även Sverige och jag ska gå i min sverigetröja hela dagen för att hedra mitt land *patrioten har talat* :D
Hoppas på en vinst men tvivlar starkt på det..

SJ suger för övrigt stor, sladdrig, hårig, ludrig, mustig, matnyttig, familjär, gratinerad, insmord, invand och milslång manslem..varför? Om man betalar så äckligt höga priser som man ändå gör för biljetterna, varför kan inte ens tågen hålla ihop då? Dom går ju fan sönder och är sena hela tiden. Det måste fan sitta ett gäng påtända hattifnattar i SJ:s styrelse. Brinn i helvetet, era molokna mördarkaniner!

Vissa personer har för övrigt en humor som lämnar mycket att önska. Det är inte kul att vara helt allvarlig för att sedan säga "jag skoja bara". Jävla morotskaka! Du kan köra upp dina så kallade skämt i röva! Jag säger som jag sa till Nilsson (den kuken!) i lumpen: "jag ser dig! Jag hör dig! Men va FAN vill du!?" :D

Nää, jag har egentligen inget mer att skriva. Börjar få idétorka, men jag ska fan inte ge upp :)
Lolli, eftersom du verkar vara den enda som läser min blogg (alla som inte läser den kan skita i byxan ;P), kan inte du komma med något förslag om vad jag ska skriva om? Snäääääääääääääälla??? ;)

Gonatt, era jalapeños!

Kommentarer
Postat av: Lollo

:D

Fotbollen börjar ju idag (lr jaaa, för Sverige iaf) så du kan väl blogga om den, eller varför inte om hela EM. Jag vet att du kollar på allt du hinner ;)

Kommer du inte på ngt så tycker jag att du ska ta semester från bloggandet, då blir det mycket roliare när du börjar igen!!

2008-06-10 @ 11:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0