Upplägg under sommaren :)

Har precis varit och kollat på när min lillebrorsa tog studenten här i Varberg. Ska snart äta och sedan ska jag se på Sverige-Grekland :D det va iaf rövigt mycke folk borta vid utspringet vid Sparbankshallen. Man kunde knappt röra sig alls. Schweinet va också seg på att hitta oss i massan så vi fick stå och frysa ett extra tag. Han får stryk för det senare :D
Jobbade också 9-14 idag men det sög så stor pung att jag inte orkar berätta om det här. Massa bilder togs iaf och dom lär väl komma upp på ansiktsboken och några kommer jag lägga upp här senare.

Sen tackar jag Lollisen för förslagen och tillägger att dom va bra allihop ;)
Jag har bestämt mig för följande vad gäller bloggningen i sommar: eftersom det är så svårt att komma på något nytt att skriva om varje dag och för att jag inte bara ska upprepa mig hela tiden, tänker jag endast skriva 1-2 inlägg/veckan från och med nu. Då kommer varje inlägg bli som en liten sammanfattning av vad som hänt under veckan eller om det hänt något särskilt spännande. Mycket roligare helt enkelt ;) låter det som något att hänga i granen, Lolli? :)

Nu ropar morsan från köket att jag måste hjälpa till med maten..jag går motvilligt ner :P

Håll utkik här senare efter bilder!

Adios!



                                                      På väg mot utspringet




                                                           Samhällsprogrammet äger ;)



                                                          Det va mycke folk :)



                                                      Illbatting deluxe + fader :)



                                                Den bästa brorsan står till höger ;)



                                                            Kafferep med diverse tanter :P

Kommentarer
Postat av: Martin

hello disk-jocke! Händer ju ibland att man slinker in på din blogg och kollar, så det är ju iaf minst två pers som läser! alltid nåt! missar du Sveriges match på lördag då eller? Illa isf!

2008-06-10 @ 19:40:24
Postat av: Jocki

hehe dom visar den nog på storbildskärmen inne på restaurangen så jag kommer nog kunna se :D

2008-06-10 @ 23:15:28
Postat av: Lollo

Det låter bra jocke!!

Snart e d midsommar!! :D:D:D

2008-06-11 @ 22:07:53
Postat av: Jocki

Jaaaa Snart midsommar!!!!! Då festar vi tills vi stuuupar :D:D:D

2008-06-11 @ 22:48:14
Postat av: Lolli

FAN VA LIKA NI E!! Du å lillebror menar ja...

De e ju inte klokt... :D

2008-06-12 @ 14:58:23
Postat av: Jocki

Haha! Näääääääääääää vi e inte alls lika juueeee :P

2008-06-12 @ 15:28:19
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!

Är Din Blogg med på listan???

Kom och kika...

/GG

2008-06-12 @ 22:57:56
URL: http://www.theguide.nu/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0