Viva España!

Vann rätt lag EM? Hell yeah! Fotbollen har vunnit! Själva finalen va väl inte den bästa jag någonsin sett, men finaler blir sällan bra. Jag ska dock inte säga att den va kass för det va den absolut inte. Fan vilken kamp! Målet va väl ett skitmål det också men bolljäveln ska ju in så..
Fabregas startade för Spanien och han va varken bra eller dålig om jag ska va ärlig. Xavi överglänste Cesc idag, men Fabbe har ju minst sagt framtiden för sig. Han är grym och en starkt bidragande orsaken till guldet. Mumma för Arsenal! :)
Kamp och känslor! Teknik och styrka! Glädje och sorg! Där har ni fotbollen i ett nötskal! Leve fotbollen, den viktigaste av oviktiga saker i livet!

Spanien är riktigt grymma i vilket fall som helst och jag lyfter på sombreron för er!

Är i Halmstad nu iaf. Har gjort absolut ingenting idag, vilken är gött. Tåget va fullsmockat som vanligt (varför i helvete är det de!?) och jag fick stå upp hela resan igen. Varför är det inte bättre planering för? Är det så jävla svårt att ha mer än ett tåg som går fram och tillbaka? Jävla SJ! Sug min salami!
Imon vette fan vad jag ska göra. Hade tänkt gymma men jag pallar inte känner jag nu. Får bli att göra ingenting imon med. Det tycker jag att jag förtjänar efter att ha slitit i disken hela veckan :)
Jo förresten, jag ska ju hämta Evvis böcker borta på Ninnis Tobak. Får bli en liten promenad bort dit :)
Sen hoppas jag att jag hinner träffa Lolli lite innan jag sticker på tisdag (om det är då du kommer ner vill säga) och hämtar nyckeln (om du ska göra det förstås :P)..alltid kul att träffa henne ;)

Det är ju lite segt att det inte finns något att göra när man väl är i Halmstad eftersom alla flytt staden, men jag ska inte säga något eftersom jag gjort samma sak :P
Men men, bara det blir fint väder kan man ju slingra ner till stranden. Dock jävlas vädergudarna med oss för tillfället men nästa vecka väntar dom bättre väder. Lite strandbesök då kanske, någon som läser detta och vill hänga på? ;)

Har inte så mycke att skriva idag då jag, som sagt, inte gjort ett skit. Ska lägga mig nu. Skriver mer imon. Nedan är ett par bilder på ett firande Spanien. Cesc är med på alla :)









Kommentarer
Postat av: Katarina

Tävla om en design i min blogg: http://koolakattis.blogg.se/2008/june/tavling-designutlottning.html

:)

2008-06-30 @ 01:43:20
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0