2 days and counting..

Nu är det alltså snart bara två dagar kvar tills jag och Anna reser till Hurghada i en vecka. Planet går klockan 07.00 på torsdag och incheckningen stänger vid 06.00, så jag och Anna ska sova(?) över i Varberg på onsdag. Jag kan ju lugnt säga att det ska bli grymt skönt att komma till ett land där man inte riskerar att blåsa bort i en kylig jävla bajsvind så fort man går ut! En vecka duger gott och väl iaf! Om jag hittar ett internetcafé och jag har lust, kan jag skriva några rader här nerifrån Egypten bara för att gnugga in det rejält..moahahahaha :D
Vi kommer att anlända till Hurghadas flygplats (militärflygplats för övrigt) runt 13 lokal tid (eller om det är 14 eftersom det är +1 timme eller är det -1 timme? Någon?). På flygresan ner hade jag tänkt läsa lite Illustrerad Vetenskap (om Egypten) + att jag ska läsa instruktionsboken till min kamera så jag kan ta snygga bilder :)

Först ska vi va i Hurghada ett par dagar och sedan bär det av till Luxor och Konungarnas Dal + en båttripp på Nilen. Ska jag vara ärlig är det detta jag ser fram emot mest av allt. Sedan är det tillbaka till Hurghada igen och steka på stranden + kolla det lokala livet å sånt typ. Kan ju säga att om någon vill att jag köper hem något trevligt åt dom så får dom säga till nu ;) Mamma har redan beställt nån typ av mask, gjord av lera. Vi får se hur det blir med det :)
Inga prostituerade eller djur av något slag tänker jag inte ta hem dock ;)
När jag kommer hem sen den 13:e, kommer jag skryta om hur kul det va, även om resan sög pung :D

Nog om det för stunden. Igår kollade jag på boll hela dagen och söndagen behöver därför ingen närmare beskrivning. Idag började det med att jag tänkte gå till gymmet vid 11. De planerna sket sig dock eftersom jag fick ont i hövvet + att Tohan skolkade från gymmet. Istället gjorde jag den sista uppgiften i Engelsk Litteraturhistoria, vilket sög salamitårta. Sen kollade jag på Star trek och sedan fastnade jag i Wikipedia som vanligt. Just att jag fastnar i Wikipedia i typ flera timmar är helt sjukt. Det finns så himla mycke intressant info så man blir helt förtrollad :) Idag fastnade jag t ex i Första Världskriget. Fan va sjukt brutalt det va, med många dödsoffer i varje slag (kolla bara slagen vid Verdun och Somme så får ni se och det är ändå inte dom blodigaste). Jag har alltid varit intresserad av krigshistoria. Varför vet jag inte, det bara är så. Har väl spelat för mycke dataspel som ung I guess :P

Sedan vill jag bara kommentera en sak jag såg på TV. Programmet Jakten på Nätpedofilerna är det sämsta och svinigaste jag nånsin sett. Att polisen i USA är CP skadade i röven och lurar personer att begå brott är väl inget nytt, men när en bögig jävla flensburgar-programledare drar nytta av det och leker moralkärring, har det gått över gränsen! :@ Vedervärdigt! De har ju inte ens begått något brott, din rövsugande jävla stjärtkrypare!!!!!!! Sug min lakritsstång!!!!!!! Hoppas han halkar i duschen och sätter sig på schampooflaskan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag dyka ner i Wikipedia igen....eller nej, då kommer jag aldrig i säng. Måste ju vara vaken imon när Milan-Arsenal spelar. Skola 13 iaf å sen gym!!! Häng me vetja!!!!! ;D

Dagens låt: nån jävla reklamlåt som jag haft på hjärnan i tre dagar..youghurt typ..tapeter..bah!!!


image21
                                                              Beroendeframkallande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0