Det är sista intrycket som sitter kvar på näthinnan

Denna lördag började som alla mina andra lördagar brukar börja, nämligen gym vid 12. Kände mig ovanligt seg på gymmet idag och det skulle väl vara typiskt om man ska bli förkyld lagom till Egypten på tordag. Det skulle dock inte vara särskilt oväntat om jag skulle bli det. Lagen om alltings jävlighet kallas det, mina damer och märrar. Det måste alltid vara något som är fel. Alltid ska det finnas något man stör sig på och aldrig ska allting bara vara perfekt. Livet är allt bra jävligt ;P

Vid 4 var det sen dags för Arsenal-Aston Villa. En oerhört viktig match i toppstriden. Nu tänker jag inte kommentera matchen alltför ingående då den gick åt helvete. 1-1 blev det dock och det va länge sen jag såg Arsenal så uselt. Totalt genomruttet om jag får säga så. Dock är jag inte lika sur som efter 2-2-matchen förra lördagen. Orsak? Arsenal och dansken Nicklas Bendtner (19 år gammal) kvitterade i minut 94, med matchens sista spark i stort sett. I och med att detta var det sista intrycket jag fick i matchen, är det också den känslan jag har i kroppen. Bögrövsskitkuk-United vann naturligtvis igen och så gjorde även Chelsea, men vi (AFC) har iaf nöjet att tillbringa ännu en vecka i toppen av PL :)!!!!! 1 futtig poäng före Utd nu, men ändå före. Jag är alltså halv-glad/halv-sur kan man säga.

Anna är på en diarréig fest så jag är ensam igen med godispåsen (stackars mig :P). Det va uppenbarligen ett fylle lr knarkare typ som hade tafsat på Anna nere på Gula Kiosken för en stund sedan när hon va inne och köpte cigg. Hon va inte alltför upprörd dock, men jag kan ju säga så här: tur för tafsaren att inte jag va där, då hade hans nylle och mage fått besök av min knutna hand. Sen, när han hade legat på marken, hade jag skitit honom i nyllet och matat ett marsvin med honom. Tattare!

Ikväll blire väl typ film och fotboll, en blandning. Melodifestivalen kan suga min r-ö-v!

Ciao!

Dagens låt: nån jag sjöng i duschen kanske..typ..


image20

                                                                 Viktigt mål idag!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0