Fortfarande skeptisk......NOT!

First things first. Igår va det fest. Det tog ett tag för alla att komma tillbaka från gasquen men sen satt vi ute på Nyhem och drack typ. Vid 11 typ gick vi till Kåren. Där va väl lika få som vanlig men jag hade kul ändå. Det är ju kvaliteten på folk och inte kvantiteten som räknas ju ;)

Idag började min dag vid 7. Jag durrade och sen slingrade jag ner en frukost i maggen. Därefter gick jag ner till tågstationen och tog 9-tåget mot Varberg. Satan va folk det va på det tåget. Har inte folk bättre saker för sig än att åka tåg!? :P
När jag kom fram gick jag upp till fästningen där jag skulle ha min intervju. Jag va inte nervös men jag hade en konstig känsla i magen. Den var dock obefogad. Det hela gick väldigt lätt och smidigt och det verkar som om han redan hade bestämt att det va jag som skulle få jobbet. Han sa att jag fick jobbet om jag va intresserad. Det va jag. Så nu har jag ett sommarjobb. 95 spänn i timmen + OB för att diska lite är helt ok enligt mig. Jag är nöjd än så länge iaf :)

Har inte så mycke mer att säga om detta då allt gick väldigt smidigt. Jag hann t o m ta en glass på stan i Vbg innan jag stack tillbaka till Halmstad igen. Nu tänkte jag käka och sen plugga med Johan typ. Tortillapizza ikväll! Wohoooo!!! :D

Dagens låt: Johnny Cash - Ring of Fire

image51

                                                            Mitt anställningsbevis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0