Hemtenta at night

Jag har just skickat in hemtentan. Den blev på nio sidor och jag är inte nöjd :P va nere hos Johan innan och om jag säger "fråga 3 - Deixis" får båda han och jag frispel!!!!! Jag är så aaaaaaaaaaarg :D värsta frågan någonsin!
Nu är skolan iaf slut för terminen och jag kan få högst en omtenta i Augusti. Nu är det istället lördag som nalkas och jag å Anna har t o m köpt en ny bärbar grill som ska göda oss på lördag. Det blir fina spett på den, Lolli ;)

Idag har jag annars varit och klippt mig...kort....känner mig naken, men det blev väl fint I guess. Min naturliga hårfärg syns för första gången på flera år typ..
Vi får la se om det blir nån slingning :)
Köpte även en ny kontorsstol idag och den är fan inte att leka med asså! Grym är den!

Orkar inte skriva mer nu utan jag ska lägga mig (kolla på klockan för fan!!!!! :P)...min stavning påverkas också märker jag...öhhhh...seg..ni får lite bilder att kolla på istället. En söting-katt som slingrar runt på Nyhem, klockan jag gav Anna när hon fyllde år, jag i ny frilla och dessutom min nya datastol..håll till godo.....natt!..........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz






image62





image59




image60



image61

Kommentarer
Postat av: Josefin

vet inte vad som är snyggast; håret eller stolen. Party imorgon ;)

2008-05-30 @ 13:28:38
URL: http://zimmergrens.blogg.se
Postat av: Lollo

Tjooooooooooohoo! Partajj imorgon! Gissa vem som e taggad asså :D
Har varit å köpt SPRIT nu oxå, så full ska man bli :P (som vanligt kanske...)
C ya!!

2008-05-30 @ 14:02:30
Postat av: Jocki

Imon parrrrrtar vi like it was 2007, Lollis ;)

2008-05-30 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0