Jag kom, jag såg, jag tentade!

I lördags hade vi ovverallsinvigning. Men vad nu då, tänker ni som följt min blogg. Har inte Språk redan haft en invigning? Jorå, det har vi allt haft men eftersom det fanns två eftersläntare vid namn leo och therese, va vi tvugna att ha en till. Lördagen började annars med att jag gick tillgymmet. Det skulle va öppet men va det inte så lite frustrerad blev man allt. Sedan bar det av till Filè där vi hämtade sprit. Vid 16 var det dags. Det hela började med att de två offren fick ögonbindlar på sig. Sedan ledde vi dom, samtidigt som vi hällde öl på och i dom, till en lekplats lite längre bort. Där tvingade vi dom att dricka en äcklig drink (säg något som inte va i den liksom :P) och kasta drinken på dom. Såg väldigt trevligt ut (film på facebook för övrigt). Sedan fick dom leka "bacon" i sanden.

Sedan bar det av en bit bort igen där dom fick kladda lite med färg på varandra. Därpå va invigningen slut och vi satte oss på Nyhem och grillade samt bollade lite. Senare blev det också vattenpipa och eldskådespel signerat Islänningen. Ingång följde på det och vi satt väl i typ några timmar och söp inne hos mig före vi gick ner till stan och Ida's. Rätt så seg stämning va det väl om jag ska va ärlig men det blir inte roligare än man gör det! Sen blev det sängen!

I söndags gick hela dagen åt till att plugga på omtentan i Grammatik som jag skulle ha på måndagen (igår). Pluggandet gick bra och i måndags vare dags. Ingen fråga jag hade pluggat på kom på tentan men jag tror det gick ändå. Hoppas det iaf...nä tror..hoppas...ähh..skit ner er! :D
Efter tentan blev det gym me Johan på Tohan och sedan hem och käka, vilket jag inte gjorde, utan jag drog till Evvo istället. Lolli och Evvo och Phille å jag gick ner på gräset utanför Gamletull och bollade lite (jag och Filé iaf ;P). Filé va bättre än jag trodde. Från att ha varit Francis Jeffers blev han Thierry Henry...eller nej det va för bra..snarare Phil Neville, vilket är bra..eller inte...men jag va nöjd iaf ;) *applåder till Filé*

Sen käkade vi isglass och sen gick jag å Lolli hem. Jag käkade mat från Kina Box *reklam reklam* vilket va smarrigt värre.

Idag gick jag upp 12 och har gjort i princip ingenting. Hur seg som helst och ingen motivation att plugga till tentan på tisdag heller. Den tentan kan Cecilia köra upp i röva för övrigt! Dessutom vill jag ha tillbaka min uppsats från Fläskberget så att jag vet vad jag ska koncentrera mig på. Men hon är väl typ på smekmånad i Gdansk fortfarande eller nåt..

Ska iaf gå å käka nu. Tacos! Wohoooo! Imon blir det väl fest tror jag. Ska iaf gymma och sen gå till glasbanken. Ni får inte glömma av mig imon efter gasquen tjejer. Då blir jag :'(   ..nä jag skoja bara, men ring mig! Martin e också här! ;D

Dagens låt: Vinyl Shakerz - One night in Bangkok

Kommentarer
Postat av: Lolliii

glömma... glömma vad?!? hah, icke då! :D

2008-05-06 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0