Kuken! Ballen! Påskbergsvallen! :@

Min dag är förstörd! I alla fall tills festen ikväll. En rolig fest + G på Språkvetenskapen kan rädda min termin. Det är den där jävla tentan i Brittisk och Amerikansk Litteraturhistoria som gäckar mig. Det är ett vedervärdigt tråkigt ämne för det första. Att jag typ sov på lektionerna hjälper ju inte heller. Att vi hade hur mycke som helst att plugga på hjälper definitivt inte. Jag har alltså gjort skiten två ggr nu. Första gången gick det totalt åt helvete och jag fick 22/65. U alltså. Nu idag fick jag reda på att jag fick U igen och denna gången hade jag 31/58. G va alltså 37 så jag va 6 poäng ifrån. Sug min röööööv! Det jävligaste va att jag verkligen försökte den här gången. Jag satt fan å pluggade i tre dagar, men det gick fanimej inte ändå. Blir omtenta i höst på fanskapet! Suuuuuuuuuuug!!!!!! Jag har iaf G på uppsatsen och på Grammatiken, men det krävs ett G i Språkvetenskapen (vette fan om jag får) och på hemtentan i fiction för att terminen ska vara avklarad. Man behöver alltså 22,5 poöng av 30 möjliga vilket jag får om jag bara misslyckas på en tenta. Vi får la se..

Fy fan säger jag iaf. Fest ikväll hoppas jag kan dränka mina sorger. Nu går jag och hänger mig och återuppstår ikväll igen..

Dagens låt: äh! skit ner er!


Kommentarer
Postat av: Maley

Diggar dina kommentarer på bellasuger:]

2008-05-22 @ 21:08:41
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: Maley

Haha tack för de^^ ;)

2008-05-23 @ 19:28:00
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0