Lugn stund? My ass!

Onsdagen började annars med ett U (som jag skrev i förra inlägget) och gym med Johan. Sedan hjälpte jag och Johan Lollisen att bära "skit" från hennes lgh till min källar-bur på Nyhem. Så fort du flyttat in, Lolli, bygger vi linbanan ;)
Det är annars många av mina kompisar som flyttar till Nyhem snart och det bådar ju gott. Kan bli riktigt skoj :)

Festen i onsdags va riktigt kul. Vi förfestade hos mig till typ halv 12 ocg gick därefter till Kåren. På Kåren va det lika dött som på en Man U-match, men det va kul ändå tack vare människorna jag va med (ni vet vilka ni är ;D). Vi gick väl typ vid lite i två och på vägen hem va det någon (möjligtvis jag :P) som kom på att vi skulle gå upp till mig och glo på film. Så blev också fallet och vi knödde in oss, 6 pers, i min 22 kvadratare. Det va trångt och onda fötter ville äta oss, men på något sätt lyckades vi överleva. Hot Shots 2 kollade vi på och den blir ju aldrig kass om man säger så :)

Någon gång under natten, mest troligen pga Martins överfall i slutet, blev min högra axel helt förstörd typ. Har ingen aning vad som har hänt, men det går la över snart får vi hoppas :P
Annars höll vi på till runt 4 på morgonen och när alla gick hem va det redan ljust ute. Det viktigaste som hände under kvällen va annars att Lolli och Evvo lovade att när (om ;P) jag klippt mig, ska dom slinga mitt hår. Vi får la se när tillfälle ges. Ingen som förnekar?...........bra! It's a deal then! ;D

I torsdags väcktes jag vid 9 (efter att ha sovit i typ 3 timmar) av att jobbet ringde och frågade om jag kunde komma in vid 5. Jag ville inte gärna tacka nej, så jag sa med min bakis-röst: "kan jag väl!". Jag tog tåget till det variga berget och jobbade från 17 till 23.15. Bra pengar och jag har inte ens börjat ännu egentligen. Va dock helt ledbruten när jag kom hem efter allt slit.
Gick upp 13.30 idag och spelade boll med min lillebrorsa. Två timmar i solen med bar överkropp gav lite färg + att jag fick bollat lite med någon som är närmre "min nivå". No offense till er andra jag bollat med. Ni har era  speciella egenskaper ni med ;)

Vid 17.50 åkte jag tåg till Halmstad igen och jag och Anna käkade tacos och kollade på Kill Bill 2. Har bara slappat ikväll men imon blir det andra bullar. Hemtentan i Fiction damp ner i min inkorg innan så jag har fullt upp. Citat från Cecialia, min lärare: "Skrivningar som inkommer för sent kommer ej att läsas och kommenteras". Ruggigt :P
Nästa fredag ska den va inne. Jaja..bäst att sätta igång direkt då..

See you..................................in hell! moahahahaahaaha!!!!!!! :D

Dagens låt: Jim & Stian - Dagen Derpå (Bootylicious Radio Edit)


Kommentarer
Postat av: Martin

"överfall"? var det så illa alltså? Det var ju inte riktigt meningen, sorry! Hoppas axeln fixar sig snart!

2008-05-24 @ 17:56:17
URL: http://www.powerofmetal.se
Postat av: Jocki

haha det e ingen fara ;)

2008-05-24 @ 17:57:29
Postat av: eviiiil

WTF!! Skulle det vara nåe fel på min utomordentliga teknik?? va? va? va? Nää nu tror jag inte jag vill slinga dig längre..:) Ok då.. KLipp dig först då!! Förresten, lovade du att jobba under nollningen..Tackar vi för.:D Du e en riktig kompis.. Pöss på dig!

2008-05-25 @ 11:33:33
Postat av: Jocki

Haha okej då..om du å Lolli slingar mig lovar jag att jobba under nollningen ;) pössa!

2008-05-25 @ 22:03:02
Postat av: Evy

Lätt att vi gör!!=) Supergulligt av dig!

2008-05-26 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0