Oväntad utgång

Jag lovar, snart kommer jag skriva en sammanfattning av Arsenals säsong ;)

I fredags hände det väl inte för mycket precis (därav att jag inte skrivit så mycke heller). I går hände det inte heller så mycke. Jag gick en promenad med Anna ner till Östra stranden på dagen och sedan pluggade jag och Johan en stund på Litteraturhistorian som vi har på Tisdag. Därefter käkade jag å Anna och glodde på film. Den siste Mohikanen närmare bestämt. Precis när filmen va slut och jag skulle börja kolla på en van Damme-film typ, ringde Sandra och frågade om jag ville hänga med ner på stan å festa typ. Jag sa ja och lyckades dessutom övertala Johan att följa med :P
Vi stötte på Evvo utanför mitt hus och slog följe med henne en bit. När vi skule skiljas åt, ungefär vid Nergz, hände en rolig(?) sak. Evvo cyklade iväg och bakom henne kom en piketbuss uppkärande. En polis-piketbuss rättare sagt. Evvo såg inte den och hon blev stannad eftersom hon inte hade några lysen på cykeln (ett förfärligt brott enligt den usla Halmstads-polisen). Hade polisen i Halmstad sett en kvinna bli yxmördad mitt på Laholmsvägen samtidigt som en person cyklar utan lyse på cykeln, hade dom tagit personen på cykeln först och mördaren om dom hade haft tid. Ni suger så jävla hårt, era blåklädda gnuer!!! :D

I vilket fall som helst blev Evvo snappad och eftersom jag och Johan va typ 30 meter bort, men såg det hela tydligt, kunde vi inte höra vad som sades. Därför hoppas jag att Evvo kan upplysa mig om det. Snälla? ;)
30 sekunder höll samtalet på och jag såg ingen böteslapp iaf, men som sagt, jag va en bit därifrån..

Annars träffade vi Sandra och hennes kompis Anna nere vid McDonalds och gick först till Bulls, där det va smockat med folk + en överspänd kille som sa att jag va gravid. Vi hade arga leken och då gav han upp. Sedan gick vi till BM och tog en dricka för att sedan gå till Ida's och Shota lite. Sen ringde vi Evvo och Lolli. Dom sades sig vara på Bulls men de visade sig vara på Caféet istället. Där va rövigt mycke folk och man kunde typ inte röra sig. Efter ett tag gick vi även till ytterligare ett ställe som jag dock inte kommer ihåg vad det hette. Gastons? Blue Oyster Bar?
Där dansade vi lite och gick sedan hem. Jag och Johan följde Lolli hem, även om hon inte ville det egentligen (som vanligt) ;D

Idag har jag pluggat lite, sett Äckel-United vinna ligan och käkat Kina-mat. Imon ska jag lämna in min cykel på service (den e sunkig, eller hur Lollis ;D). Annars hoppas vi på bajsigt väder imon då jag ska sitta inne hela dagen och plugga. Nu ska jag sätta mig och kolla på Sevilla-derbyt mellan Betis-Sevilla.

PS. Arsenal vann mot Sunderland idag med 1-0 borta. 4 sista matcherna i ligan är vinster och AFC slutar alltså på 83 poäng. 3:a i ligan, inte så himla dåligt ändå. Jag är stolt! Walcott kommer bli stooooooooor!!!!!
Forever a Gooner!!!!!

Kommentarer
Postat av: Skäggrumpan

Och Hyltebruk vann över Alet med 3-2 i Div 4 Herrar.

2008-05-12 @ 13:30:54
Postat av: Jocki

Intresseklubben antecknar febrilt.. :P

2008-05-12 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0