Skeptisk

Jag vet inte om jag har berättat om det innan men förra sommaren jobbade jag på en restaurang nere i Läjet (Varberg, Träslövsläge) som heter 57 Nord Grill & Seafood. Jag jobbade som diskare och det va tungt som faen och alla klankade typ ner på en hela tiden. Dock var det "lätta" pengar då det endast var fysiskt krävande och inte särskilt avancerat på något annat sätt. Jag gillade egentligen inte någon av de jag jobbade med och speciellt inte min chef. Ett riktigt as är han och till råga på allt "förskingrade" han min sista lön på 4000 kr. En arg moder hjälpte mig dock att få tillbaka pengarna som jag hade slitit för och han fick sparken (tror jag???????). Det var dock mycke OB-timmar så jag tjänade bra.

Varför tar jag då upp detta? Jo, det är så att i morse fick jag ett mail av denna chef (som jag trodde fått sparken). Han skrev något i stil med att han tyckte att jag var loj och saknade ödmjukhet förra sommaren men att jag gärna kunde komma på en intervju imorgon klockan 10 på fästningen i Varberg (Hus no. 13). Bara detta ensamt låter ju jävligt konstigt men jag tackade ja iaf i brist på andra jobb inom synhåll. Jag är dock gryyymt skeptisk till om han bara jävlas eller om han verkligen menar allvar. Jag säger så här; om han jävlas och jag åker till Vbg i onödan, bakfull och allt, imorgon, då ska jag fan bajja i hans brevlåda och ägga hans hund! Jag ska hemsöka honom i decennier to come!!!! Att jag tackade ja satt rövigt långt inne. Jag hade helst bara bett honom att dra åt helvete, men jag svalde min stolthet (jag har oerhört svårt att göra det ska ni veta) och tackade ja, snällt och lydande. Vi får se vad det leder till imon, men kom ihåg att jag varnade dig, ditt as!!!!

Ikväll är det fest för övrigt. Jag skriver imon hur det gick i Varberg och på festen..


image50


                                                              Coming your way, biatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0