U blev G!

Va på tentagenomgång vid 11 idag. Det va litteraturhistoriatentan som jag ville ha dom rätta svaren på så att jag kunde plugga till omtentan i Augusti. Jag fick lite mer om man säger så :D
Jag fick alltså 31/58, vilket va U. Det visade sig dock att min lärare hade slarvat en del och gett mig poäng som jag inte skulle haft samt missat poäng som jag skulle haft. Det första jag fick veta va att G-gränsen inte alls låg på 65% av maxpoängen utan bara 60%. Det betydde att G nu låg på 35 istället för 38. Jag va alltså 4 poäng från G. Efter att ha gått igenom tentan visade det sig att jag skulle haft 3,5 poäng till, alltså 34,5 poäng. En halv poäng från G! Fy fan va surt, tänkte jag! Det visade sig dock snabbt att man rundar uppåt i sånna här fall och G var nått! :D
Jag försökte att verka ödmjuk och inte fira alltför mycket och jag lyckades med det också. Med näven knuten i triumf gick jag iaf ut därifrån (lärarrummet) och gick å gymmade istället. U blev G!

Dessutom ska jag klippa mig på torsdag och Lollisen ska slinga mig på lördag i utbyte mot att jag jobbar på två av Nollepubarna i Augusti. Det va ett bra byte.....hoppas jag ;)
Annars blire fest på lördag och biljetter är redan inköpta. Lolli kommer ner från Eksjö och förgyller vår fest också. Vi ber vädergudarna om fint väder på lördag eftersom vi ska grilla. Annars hoppas jag på en grym fest på lördag och mycke folk :)

Nu återgår jag till hemtentan..

Dagens låt: Africa Bambaata - Feel the Vibe


image58


                                                           Me like this letter :)

Kommentarer
Postat av: vikkan

bra blogg :)

Kommentera gärna färg till mina studentskor :)
Alla tips är bra :)

ha en bra dag

2008-05-27 @ 14:05:07
URL: http://viktoriias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0