Valborg

I måndags va det fint väder. Fotbollsväder skulle man kunna säga rentav. Dock blev det ingen boll eftersom en hemtenta gäckade vissa personer. På kvällen blev det ändå boll, fast på TV. Lolli stannade hela matchen mellan Derby-Arsenal (2-6), medan Philip stod ut i en halvlek och Evvo slingrade hem före matchen börjat. Kan Lolli fått blodad tand kanske? ;D

I tisdags va det fint väder. Blåsigt men varmt. Fotbollsväder skulle man kunna säga rentav. Den här dagen blev det boll, efter att jag, Lolli, Tohan och Filé varit borta på Eurostop och inhandlat berusningsmedel. Vi va borta på Bolmens och kickade lite boll. Johan sträckte låret på andra sparken men han va me ändå. Sedan kom även Evvo och då blev det mer skjutande på mål och dylikt (läs: i Philles hövve) :P
Detta va kul eftersom jag sällan fått spela fotboll sen jag kom till Halmstad. Lite "fel" umgänge för det kanske, men det vägs å andra sidan upp av andra egenskaper :)
På kvällen kollade jag, Lolli och Tohan på From Dusk til Dawn och Bad Taste där den sistnämnda verkligen innehöll inslag av dålig smak. Haha! Mycket trevligt iaf och vi hoppas på fler filmkvällar framöver :)

Igår va det Valborg. Dagen började med gym tillsammans med Johan och sedan gick vi och handlade med Evvo, Lolli och Anna. Grillspett skulle det bli på kvällen hemma hos Filé. Vid halv 5 gick vi till Phille och där söp vi och käkade god, grillad mat. Lite kubb blev det också. Jag ägde för övrigt ;)
Vid halv 11 typ tog vi en taxi in till Kåren. Väl där märkte vi att det inte alls va så mycke folk som vi hade trott, eller i varje fall som jag trott. Men det gick ändå. Jag kan väl erkänna att jag va rätt så dragen efter att ha druckit 13 alkoläsk, en öl och en vodkashot. Dock va jag mest yr i bollen. Har ingen aning när jag gick hem men hem gick jag i varje fall. Däckade ganska snabbt efter att jag kommit hem gjorde jag också. 

Idag vaknade jag (tror jag iaf) med en fet huvudvärk. Tog mig typ en timme att komma upp ur sängen. Tog en treo och käkade lite så nu är det ok iaf. Såg att det blev Chelsea-Man U i CL finalen 21 Maj. En skam, men ändå bra då Engelsk fotboll är bäst!

Idag ska jag göra ingenting typ. Äta något ikväll med Anna och bara slappa. Kolla på UEFA-cupen kanske..vi får se..

Lägger upp bilder från gårdagen på ansiktsboken sen..

So long..


image47


image48

                                                               Jag iklädd en Mankini :P                                     

Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe..
varför berättar du inte om den underbara makinin som för övrigt va en perfect fit på dig jocke??? :D

2008-05-02 @ 11:52:49
Postat av: Jocki

hehe det glömde jag...blir du nöjd om jag lägger upp bilder på den istället? ;P

2008-05-02 @ 12:07:19
Postat av: Lollo

mkt!! :D

2008-05-02 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0