Valrossar och disk

Om jag säger fredag, då tänker säkert många "åh, vad trevligt! Lite fest eller film kanske!". Det är exakt vad jag gjorde i fredags. NOOOOOOOOOOOT!!!!
Istället satt jag med två röviga språkvetenskapsböcker och försökte banka in all kunskap i mitt feta huvud. Nu tänker ni säkert "men om du är så fet-huvad, varför kunde du inte lätt få in all kunskap då, ditt as?" Japp jag kan hålla med om att jag är ett as och dessutom är jag fet-huvad (håret får det att se ut så juuuuuu :P), men det gick fan inte att få in allt. Hela fredagen, med undantag för gymmet, ägnades åt plugg.

09.00 i lördags va det dags för tenta. Vi fick våra tentor och gjorde en konstig upptäckt; det sladdriga och valkiga fettot Hildebrand hade glömt att skriva två av frågorna. Dom löd: "3. ?" och "4.?". Svara på dom om ni kan, era arslen! Jag och Johan sa till tentavakten, som i detta fallet va en gammal dement kärring. Hon kollade på våra tentor och yttrade sedan orden: "ni har bara fått halva tentan". Vaddå halva tentan!? Det hela slutade med att den gamla geten kom tillbaka med en helt annan tenta, av Anna Fårhaeus. Det var en tenta i Språkvetenskap, men den va en distanstenta och det va saker som vi inte hade gått igenom. Dessutom va dett 20 feta frågor på den. Jag fattade noll, men gjorde som jag blev tillsagd och gjorde klart den första tentan (på vilken det ju saknades två frågor). Den gick väl sådär tror jag. Är väl typ 40/60 att jag får G. Dock är det inte det jag stör mig på mest. Min fråga måste bli: hur fan, och då menar jag FAN, kan man missa att skriva TVÅ frågor på en tenta som bara innehåller TIO totalt!?!? Kan någon säga det!? Jävla valross..

Hildebrand och hennes man har sex:

Maken: åh Kristina! Nu kommer jag och tar dig!
H-B: kom min stora stygga pojke!
*maken hoppar på Hildebrand*
Maken: hjälp! Jag sugs in mellan valkarna! Hjäääää.....
H-B: streta inte emot! Du gör det bara värre!
*slurp!*

Usch! Ohyggliga tanke! Vilket öde!

För att gå över till något helt annat (vilket jag tror är bra så att ni inte spyr), kan jag säga att i lördags, efter tentan, åkte jag till Varberg för att jobba på Hus no. 13 på Fästningen. Jag jobbade i fem timmar, som en liten mjukstart (börjar inte förren den 15:e Juni egentligen). Det var lika tungt som förra sommaren och jag har redan skurit upp mina fingrar. Fan va fingrar blöder asså! :D
Det gick bra iaf och chefen va nöjd, vilket bådar gott inför fortsättningen. Fingerskydd kommer tillämpas dock :)

Såg Arsenal - Unbeaten 49 DVD:n med min lillebrorsa igår också. Fan vilka minnen! Blev tårögd. När vi ändå är inne på fotbol vill jag bara säga till alla MIlan-fans som läser detta: sug min k*k, era uppblåsta as! UEFA cupen!!! Där hör ni hemma!!!! HAAHAHAHAAHAHAHAH!!!!!!

Imorgon (idag snarare) ska jag ner till stan och sen ska jag gymma. På kvällen kommer mina föräldrar hit och eftersom Ann fyller år imon ska vi ut och käka på stan. Senare i veckan, på onsdag hoppas vi på att det blir fest! Evvi sa att det skulle bli det iaf och jag tror på henne ;) Lolli ska också me!!! Eller hur, Lollis? ;) ;) ;)

Nä, nu ska jag lägga mig. Är seg som deg. Bonne nuit!

Dagens låt: Basshunter - Camilla (släpp hela någon gång då, ditt drägg!!!!)


Kommentarer
Postat av: Lolliii

Klart jag ska!! :D:D:D:D
sista röjjet i Halmstad innan sommaren... tror ja! inget som är hugget i sten än ;)
Men SJÄLVKLART partajj på onsdag!!!!!!
puss på raaa jockii

2008-05-19 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0