Vissa personer..

Vissa personer är födda i farstun. Vissa personer kommer aldrig att ha alla hästar i hagen. Vissa personer har en personkemi som inte ens Idi Amin hade gått ihop med. Han hade ratat era sladdriga kroppar! Vissa personer är så störande att en stör hade stört sig på dom. Vissa personer är så patetiska i allt dom tar sig för att ordet "patetisk" tappar sin innebörd och måste ersättas med ett starkare ord. Vissa personer vet inte hur jävla dumma i huvudet dom egentligen är. Vissa personer borde få veta hur jävla dumma i huvudet dom egentligen är. Vissa personer kommer aldrig att få veta hur jävla dumma i huvudet dom egentligen är eftersom ingen kommer orka berätta för dom. Vissa personer kan suga min röv! Vissa personer kommer aldrig att få suga min röv eftersom jag inte vill smutsa ner den.

Vissa personer borde inte få kalla sig människor. Vissa personer är antagligen inte människor utan *****. Vissa ***** borde inte ha rätt att öppna sin sladdrande käftar eftersom det ändå bara kommer skit ur dom. Vissa personer förtjänar giljotinen. Vissa personer borde sluta tro att dom är något. Vissa människor snackar så mycket skit att jag blir gråtfärdig. Vissa personer skulle behöva uppsöka en psykiatriker. Vissa personer borde sluta umgås med annat folk. Vissa personer tar åt sig av minsta lilla. Vissa personer kan ingen hjälpa. Vissa personer vill ingen hjälpa. Vissa personer är FUBAR. Vissa personer kommer alltid att vara FUBAR. Vissa personer kommer jag aldrig att gå ihop med. Vissa personer hatar jag. Vissa personer kommer jag alltid att hata. Vissa personer borde bosätta sig i Sibirien så att dom inte kan störa normala människor mer. Vissa personer är helt enkelt helt jävla dumma i huvet och kommer alltid att vara det ända till den dagen då gnuer regnar från himlen. Vissa personer vet att jag menar dom. Vissa personer fanns även på medeltiden. Vissa personer finns även nu. Vissa personer kommer alltid att finnas..

Inga namn nämnes, men namnet börjar med Blondin och slutar med Bella..men inga namn som sagt.. :D

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-02 @ 13:41:53
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Linnéa

Oj, nu blir jag riktigt nyfiken. Menar du någon speciell person?

2008-05-02 @ 15:39:08
URL: http://linneagunnarsson.blogg.se
Postat av: Jocki

Sorry, går inte å kommentera på din blogg, Linnéa så jag tar det här istället :)

Jag menar hon jag redan skrivit såklart..och möjligtvis vissa andra personer jag har för mig att du träffat *pika pika* ;)

2008-05-02 @ 17:00:25
Postat av: Linnéa

Jodå, jag fick kommentaren på min blogg =P Åh Blondinbella, hehe. Förstår vad du menar + det andra med. Hihi!

2008-05-02 @ 17:11:32
URL: http://linneagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0