Waiting for saturday :)

Nu är allt gjort som ska göras. Jag har gymmat, varit på stan och köpt två..............jävla geting! Försvinn! Ahhhhhhh............................................äh var va jag nu..? Jo, jag va nere på stan och köpte två T-shirtar på Jack and Jones (typ det enda stället jag köper kläder på) och dessutom gjorde vi ett ytterst nödvändigt stopp på allas vår Glasbank. Ett uttag gjordes där i form av booooze till festen imon. Om det är någon gröda som är intresserad kan ni ju alltid kråla til Nyhem vid 5. Då blir det grillning och allmänt mys. Sedan är det väl tänkt att vi ska förfesta och supa lite för att sedan gå till Sommarfesten på Kåren och supa oss fulla på billig sprit. Därefter blir det förhoppningsvis film tills vi inte orkar mer :P

Jag monterade just ihop min nya grill som jag köpte igår. Fy fan vad jag hatar pilliga saker, men efter många frustrerade skrik gick det. Må han som konstruerade den brinna i helvetet! :)
Jag har egentligen inget att säga, sitter och väntar på Stargate SG1 och att Anna ska bli klar med sin hemtenta så att vi kan köpa mat och godis. Nä, ni får kolla på några bilder istället..orkar inte skriva mer just nu. Skriver mer imon efter festen!

Adios gringos och señoritas!


image63

                                         God mat kommer lagas på denna imon..




image64

                                                           ...dock inte mina tår :P
                       

image65

                                                        Nyhem, Halmstad, 17.00 (i skuggan) :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Försår du hur min kyl luktar? Blä!

2008-05-30 @ 17:37:45
URL: http://zimmergrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0