3 bra egenskaper

Här är tre bra egenskaper som du får på köpet om du är med mig:

- Om du någon gång känner för att festa och dansa all night long, är jag rätt person att vara med. Inte för att jag är snyggare, trevligare eller roligare än någon annan. Inte heller för att jag dansar bättre än någon annan. Speciellt inte bugg eller dyl. (ja, du kan sluta skratta nu, Lolli)
Varför ska man då vara med mig? Jo, av den simpla anledningen att jag kan dansa hur länge som helst. Jag blir aldrig trött eller får ont i fötterna då jag har fötter som tål det mesta. Jag är en evightetsmaskin på dansgolvet helt enkelt........förutom när Amy Diamond spelas då...

- Jag är (nästan) alltid i tid. Jag vet inte vem jag har fått det ifrån, om det är genetiskt eller något jag lärt mig, men jag hatar att inte komma i tid. Jag får skuldkänslor och dåligt samvete om jag inte är i tid. Därför stör (notera ordet) jag mig även på människor som inte kan komma i tid, och notera detta, utan att ha någon bra anledning till det. Fy på er!

- Jag ljuger väldigt sällan när det kommer till känslor. T ex: om jag tycker om en person, säger jag det. Om jag ogilar en person, så säger jag antingen det eller visar det på annat sätt. Personen i fråga vet vad jag tycker helt enkelt. Man skulle helt enkelt kunna säga att jag är ärlig när det gäller känslor.

Där har ni tre bra egenskaper med mig. I nästa inlägg får ni 3 dåliga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0