Avskedsfest på GT..

..va det i lördags. Dagen började slappt iaf. Jag durrade och sedan va det tänkt att jag och Lollis skulle gå bort till Evvo och käka innan festen. Brist på pengar gjorde dock så att det uteblev och jag blev strandad nere hos Lolli istället (vilket jag inte har något emot ska väl tilläggas ;P). Vi gjorde la typ ingenting...eller jag gjorde iaf ingenting. Kicki och Lolli lockade håret medan jag chillade i soffan typ. Sedan kom Anna med mat från Max som vi slukade i ett nafs. Nu va klockan uppemot sex och jag och syrran gick bort till Evvo. Lokalen vi skulle va i va rätt så stor så det va inga problem.

Först va det väl rätt så dött, men sanrt regnade det in folk och vi spelade ölspel bland annat. Spelade väldigt mycke kort, men det va kul iaf. Full blev jag också kan tillägas efter 8 alkolärr, 2,5 öl och lite drickande direkt ur vodkaflarran :P
Efter lokalen gick vi till en annan lgh, men där va vi bara i typ 10 minuter innan det va meningen att vi skulle till stan. Så blev det dock inte utan vi fastnade i Evvos lgh istället (i en stor hög i sängen). Vid typ 2 gick vi hem, dansade ringdans här utanför och gick och la oss.

Igår vaknade jag groggy som en våldtagen gnu. En treo + durr hjälpte och sen gick jag, syrran och Martin bort till Evve igen för att chilla och käga pirra. Tror gårdagen va den slöaste dagen på länge. Inte mycke uträttat fick man iaf om man säger så :P
Tror vi gick hem runt 9-tiden eller nåt kanske. Käkade tortilla-pizza, kollade på Da Vinci koden och lite spöken. Sedan i säng!

Idag gymmade jag, själv behöver jag väl knappast tillägga egenligen (:P), vid typ halv 11, gick sedan hem, durrade, dirrade, kägade och blev precis klar med C-uppsatsen...............för idag :D

Senare ska jag la käka något med Anna och sedan gå en sväng och fråga syrran om hon ska hänga med upp.....till Kicki dit jag ska och kolla på film. Lolli hade dock en debatt imon så jag tänker inte tjata på henne. Spanska är svårt ni vet ;) hon har dock en godispåse som moraliskt stöd + att jag ska ta med en uppPIGGande piggelin ner sen till henne ;D

Nu ska jag ta en piggelin för att bli pigg...

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Lollo

vet inte om du krashade sista biten hem... men ja va hemma innan åtta iaf :D hahahah...

2008-11-24 @ 20:06:25
Postat av: Jocki

haha nu ska vi inte va så petiga här ;P

2008-11-24 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0