C

Det är bokstaven på mina läppar just nu. Hhar ju inga lektioner kvar i höst så det enda jag håller på med är C-uppsatsen som ska va klar typ runt nyår. Har skrivit lite på "introduction" och samlat lite "data", men annars går det trögt. När jag väl kommit igång med min "literature review" tror jag nog att allt släpper. Vi får C helt enkelt ;P

Annars, om ni inte redan visste det, så skriver jag ju om de Halländska och skånska dialekterna. Låter kanske inte så intressant, men det är det faktiskt. Dock är det väldigt jobbigt att hitta fakta om just detta ämnet, men det ska nog gå!

I övrigt händer väl typ ingenting. I måndags va jag (+ Lollis, Leo, Johan och Filé) hos Martin och spelade Snes samt kollade på film. Igår va jag (+ Evvo och Alexandra) hos Lolli och käkade tacos och glodde på film. Låter det enformigt? Det kanske det är, men det är lika kul varje gång och som om inte det skulle vara nog så ska jag till Kicki senare och glo på film och spela Tv-spel (I guess :P). Gymma gör jag fortfarande tre ggr i veckan + festar en del. När har jag tid att plugga då, undrar ni förstås? Ja, dagarna finns ju...typ.. :D

I helgen kanske jag och Anna ska åka ner till Köpenhamn och köpa sprit och sånt. Ingen fest för min del även om det finns två olika att välja mellan; en fest som Johan "raggade" upp på Moon o lördags och så har vi ju Bjarkis födelsedagskalas (barnkalas :P). Tror jag sparar mig tills nästa lördag då Evvo ska ha flyt-fest, hur det nu kan va något att fira :'( snyft..
Dessutom ska Lolli på nån megafest i just Köpenhamn på Lördag och utan Lolli blir festen bara hälften så kul..det vet alla! ;)

 Jaja, nu ska jag plugga lite till och sen handla. Sedan blire film som sagt..

Tjolahopp, sladdersnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0