Dans!

Igår va det dags för fest igen. Det va Evvos sista Kårpub och vid 7 va det förfest hos syrran. Tror att vi va typ 10-12 pers eller något sånt. Kul va det iaf med ölspel (as usual) och andra saker.  Vid lite över 11 gick vi iaf bort till Kåren. Det va ingen kö, som vanligt nuförtiden och det va inte särskilt mycke folk när vi kom dit heller. Det fylldes dock på rätt så snabbt och vid 12 va det faktiskt rätt så fyllt.

Förutom att köpa en drink och ta luft..... och halsbloss (:P) så dansade jag/vi den större delen av tiden. Musiken va väl sådär, men helt klart dansvänlig (till skillnad från röv-bandet som spelade på Halloween). Det va jävligt skoj och jag svettades som en gnu på savannen. Det va det dock värt :)

Vid 2 stängde Kåren (för tidigt tycker jag då jag hade rumpigt kul) och vi gick hem. Gick först me syrran, men efter ett tag kom en lite (årets understatement ;D) för överförfriskad Linn också. Jag och Johan följde henne hem (hon hade nog däckat i en buske annars), så jag va väl hemma nån gång runt lite i tre kanske.

Va inte jättebakis när jag vaknade idag. Har inte gjort något speciellt heller, utan jag tänkte skriva lite på C-uppsatsen och sen tänkte jag vänta på att syrran kommer hem. Vi får la se vad som händer ikväll..

Jaja, vi hörs senare iaf :D

Lite bilder från i lördags kan jag ju alltid lägga upp :)


                                                                         Huvudpersonen :)



                                                                            Wiiiiiiiiii :D



                                                                     Wiiiiiiiiiii igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0