Det finns mycket..

...man kan göra en fredagkväll här i Halmstad. Man kan supa sig full och skita på sig i rännstenen. Man kan sitta ensam hemma och runka framför datan. Man kan till å med spela Guitar Hero (tro det eller ej). Jag valde dock en sak som jag visste skulle göra mig glad; jag umgicks med Lollo, Evve och Kicki. Jag kanske verkade lite sur när våran movienight blev "avbruten" av Guitar Hero, men det va jag inte. Att vara i ert sällskap gör mig glad. Om inte ni hade funnits här så hade min tillvaro här i Halmstad varit gråare än grå (med Anna som enda ljusstrålen). Det spelar ingen roll hur dåligt allt annat går, jag blir ändå glad av att umgås med er..

Detta är en blogg. Min blogg rättare sagt. Därför får jag skriva vad jag vill och om ni inte gillar det så är det bara att låta bli att läsa. Jag gillar att skriva om känslor och känslor skrivs det bäst om i samma ögonblick som man får dom. Väntar man med att skriva dom, kanske man inte vågar. Just nu känner jag att jag kommer vara väldigt ledsen efter att Evve flyttat. Jag känner att Kicki och jag kommer bli bra kompisar. Dessutom känner jag...och det hoppas jag att du redan vet...att man inte kan ha en bättre syrra än dig, Lollo. Behöver inte säga mer..

Imon blir det iaf fest på GT. Ska bli väldigt skoj och jag hoppas på en riktig röjarfest. Skriver naturligtvis om den på söndag. See ya then!

PS. Som sagt, antingen läser ni och tar till er vad jag skriver, eller så läser ni och struntar i vad jag skriver. Spelar egentligen ingen roll vilket ni väljer (ni som läser), det är ändå min blogg och ni kan inte göra ett skit åt de! Tji! ;D

...såvida ni inte har Copyright på ert namn..då tar jag tillbaka...

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0