Evelina

För att se förklaringen till detta inlägget, hänvisar jag till föregående inlägg.......resten kommer från hjärtat!

Till Evve:

Jag är en väldigt dramatisk person så du får stå ut med att jag gör en stor sak av detta. Jag vet inte om jag har förstått eller vill förstå att du ska flytta. Tror att jag medvetet har försökt att förtränga det. Nu är det dock inte så lång tid kvar och då vill man inte att tiden ska gå så fort. Önskar att vi hade träffats tidigare så att vi hade kunnat lära känna varandra bättre. Men även om vi inte känner varandra jättebra, tycker jag ändå att det bara finns roliga saker att minnas. Kan inte komma ihåg någon gång som vi varit ovänner. Vi har alltid haft kul när vi umgåtts. Det kommer kännas tomt när du flyttat. Varför? Du är en del av mitt liv här i Halmstad; en viktig del. Om Lollo är min syster, så är du definitivt min mamma. En MILF naturligtvis. Haha! Nä, skämt å sido, du betyder väldigt mycket för mig och jag kommer sakna dig otroligt mycket. Det kommer vara som att förlora en arm (eller testikel....hugaligen!). Men jag kommer inte glömma av dig bara för att du flyttar. Jag kommer alltid ha en plats i mitt hjärta för Evelina Dahl från Värnamo. Jag hoppas att du sparar en åt mig också..

Massor av kärlek från Jocki!! <3<3<3<3

Någon som känner som mig? :)

Kommentarer
Postat av: Lollooo

Jag, men de fattar väl både du å hon :P

I hope...

2008-11-20 @ 09:26:16
Postat av: Ödmjuke eveeee

tack tack snälla jocki för det fiiiina inlägget.. känner mig superrörd! Det var bland det finaste någon har skrivit till mig..(kände dock att jag tvingade det ur dig på nåt sätt.)hehe...

Känns oerhört smickrande att jämställas med din testikel,förstår ju hur viktig den är för ditt välbefinnande.;)

Kommer sakna dig o alla andra homies i halmstad som satan. Hur skulle tiden här har varit utan er liksom..(som kycklingbitar utan fajitaskrydda..trist som faen!)

Peace out o massa loove.:)

2008-11-20 @ 17:19:22
Postat av: Jocki

Jag garanterar att allt kom direkt från hjärtat och inte alls va framtvingat på något sätt :)



OBS! Ingen ironi OBS!



:D

2008-11-21 @ 00:19:25
Postat av: lotta

jag känner samma sak!!!! Älskar dig Eve!<3<3<3<3

Sånt fint inlägg fick inte jag när jag flyttade hhaha ;) <3

2008-11-24 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0