Förnedrad

I lördags va en av dom tråkigaste dagarna sen jag flyttade till Halmstad. Orkar inte skriva varför men att Arsenal loosade hemma mot Aston Villa med 0-2 bidrog om man säger så. Att jag satt uppe till halv tre på natten och kollade på den b-iga filmen Budbäraren med Kevin Kostner gjorde ju inte saken bättre precis :P
Så här i efterhand önskar jag att jag hade följt med Lolli på Sensation White. Speciellt med tanke på vad som uppenbarligen hände där liksom. Jag hade iaf haft min biljett när jag skulle gå in om man säger så ;P också med tanke på att det va trist att sitta hemma. Men jag kan inte klandra mig själv med tanke på hur mycket det kostade. 600 danska kronor för en biljett liksom. Men ja, jag hade velat följa med....får la bli nästa år istället..typ.. :D

I söndags skrev jag på min C-uppsats, som för övrigt går riktigt bra ska ni (mamma) veta. Messade syrran å frågade när hon kom till Halmstad. 17 skrev hon och jag tog en promenix och mötte henne på stationen samtidigt :)
Sedan, efter att snabbt ha ögnat igenom bilderna från Köpenhamn, gick vi upp till Kicko och Gurrs. Där bestämde vi oss för att käka wok. Så off till maxi we gick. Anna kom också och käkade men va tvungen att plugga så vi fyra som va kvar spelade monopol. Egentligen vill jag inte berätta hur det gick, men va fan..............eller nää...................eller.......okej då, era tjatande as! Jag blev totalt jävla förnedrad och bankrutt!!!! Jag blev hånad och trampad på!!! Aldrig mer!!! ....eller kanske nån gång :D

Idag har varit en rätt så slapp dag. Skrivit på C-uppsatsen har jag gjort och sedan handlat och ätit. Efter maten gick jag och Anna ner till Lollipop och kollade på Crank som faktiskt inte sög. Sedan har vi bara chillat...precis som jag gillar det .... och ja, vi har ätit massa skit också.. :D
Ville se Madagaskar 2 och Hancock men dom segade sig (nedladdningarna) så jag hoppas på onsdag istället....om dom är färdiga då vill säga ;)

Nä, nu ska jag lägga mig. Tänkte gå upp tidigt imorrn eftersom jag skippade gymmet idag (pallade inte/ingen motivation). Ska på Annas filmvisning imorrn också på bibblan. Kom gärna dit om ni läser detta! Nu: natti natti, hattifnatti!

Dagens/morgondagens och alla andra dagars låt: Dan Balan - Crazy Loop (mm ma ma)


Kommentarer
Postat av: lotta

Glömde ngn sin biljett?????

2008-11-19 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0