Grym festkväll!

Igår va det dags för fest. Först va jag dock på gymmet med Evvo och Johan. Sedan såg jag Arsenal besegra Man United med 2-1 efter 2 mål av Samir Nasri. Glädje!

Vid 15 slingrade jag iaf ner till Lolli för att kolla när hennes brorra spelade handboll. En förlupen islänning va redan där men gick efter en stund. Efter handbollen, som inte gick särskilt bra om man säger så, gick jag upp en stund och käkade en bit för att sedan slingra ner till Lollisen igen. Fördrink bestående av redbull + vodka blev det och vid lite över 19 började folk droppa in. Det va väl mest "gamla" ansikten där, men även Linn vågade sig dit. Hoppas hon inte ångrade sig fööör mycke iaf ;P

Förfesten kom igång ovanligt sanbbt då vi började med ölspelet. Sedan fortsatte festen i ett grymt tempo och det slutade med någon sorts "orgie" i kroppar i Lollis säng..haha.. :P

Efter förfesten bar det iaf av till Club Moon. Där va det dött till en början men snart kom en hel del människor. Vi dansade typ hela tiden och iaf jag hade väldigt roligt. Vid typ 2 vandrade vi hemåt igen. Jag och Lolli ville se om en light-stick kunde flyta i Nissan, men det gick inte :(
Innan vi gick och la oss tog vi en sväng inom Martins lgh (jag, Lolli, Johan, Martin) för att dricka Cola. Vi kollade även en stund på filmen Cars, men eftersom folk va trötta gick vi snart hem (den långa vägen hem liksom..typ 15 meter.. :P).

Om man ser till hela kvällen va detta en av dom roligaste kvällarna på väldigt länge. Man kan även konstatera vissa saker; Lollis lgh är en "festhöjare" i sig självt, jag pallar att dansa hur länge som helst och "rumpdansen" är bara kul att göra med Lolli eftersom ingen annan "är med på noterna"... haha.. ;D

Jaja, det va grymt iaf och vi vill ha mer sånna kvällar, tack!

Imon ska jag gymma vid 12, sedan ska jag skriva på min C-uppsats. Därefter hoppas jag att vi kan slingra upp till Martin och spela lite Snes. Turtles! Cowabungaaaaaaaaa!!!!!!!

Sen har jag och Lolli planerat saker i förväg :P bla att vi ska gå på julmarknaden på Liseberg och att vi ska till Liseberg i sommar..hehe..jag vet att det är mer än ett halvår dit, men skit på er..vi har tummat på det juuuuuuuueeee ;D

Nu ska jag handla lite iaf! Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: lotta

jag ska med iaf!!!! Vi va ju på julmarkande förra året och det va as kul , förutom att jag va bakfull som en gris! Puussss på dig sötnos! (K)

2008-11-11 @ 16:08:28
Postat av: Lollo

hahaha... vem va inte bakis?!! tack som fan för julmusten på bussen...:D

2008-11-12 @ 14:43:13
Postat av: Jock

Vi åker allihop :D

2008-11-12 @ 15:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0