Guitar Hero och Sunes jul

Igår (förrgår numera) började dagen med gym rätt så tidigt. Tyvärr slog jag upp en gammal skada i min vänstra axel som spökade resten utav dagen och känns fortfarande. Vid tre-tiden gick jag, syrran, Martin, Filé och Johan ner till stan för att käka buffé på Mårtenssons. Käkade någon sorts pasta med pastasås. Riktigt gott va det iaf.

Efter vi käkat och gett Evvo hennes avskedspresent, gick vi mot glasbanken. En flarra vitt och en flarra rött inhandlades. Det röda vinet sörplade jag och Lolli i oss hos Evve där vi va fram tills ungefär 23.15. Sedan gick vi mot Nyhem igen för att kolla läget. Vi blev dock rätt så fast i Martins lgh spelandes Guitar Hero (med sång, bas, trummor och hela skiten). Jag och syrran sjöng...och drack vin. Måste säga att jag är bättre än vad jag trodde på att träffa toner (inte sjunga alltså :P). När klockan blivit 03.00 gick vi hem. Dirrade och dansade till lite Cruuuuuuunk innan jag la mig.. :)

Idag vaknade jag, durrade och mötte sedan Lollis och Kickis här nedanför. Vi gick bort till Evvo för att hjälpa henne att flytta lådor och annat krafs. Evvos föräldrar va också där.
Förutom vissa problem med en apa i hissen (don't ask :P), gick det som smort och när vi fikat klart gick vi hemåt igen. Efter att ha dumpat diverse saker i syrrans lgh, gick vi mot nån konstig el-affär där Kicks ville köpa nån stake. Hon hittade dock ingen där. Inte heller på Maxi hittade hon någon. Istället hittade vi ingridienser till tortillapizza och vitlöksbröd som vi tänkte käga på kvällen. Vi köpte även pepparkaksdeg.

Efter att jag dammsugit (ja, jag gjorde det alldeles frivilligt) syrrans lgh och sett på när hon, glad som en stjärtgosse på Gay pride satt upp julsaker, bakade vi pepparkakor. Fast i mitt fal blev det även pepparkukar. Ja, jag är mogen! NOT! :D
Sedan gick vi upp till Kicki och spelade det äckliga jävla skitspelet rummibugg...kummigubb..gummilugg...rubiks kub..äh jag kommer inte ihåg vad det heter, men fy fan vad jag sög! Aldrig mer!!!! :@

Därefter kom Anna en sväng inom och vi käkade. Sen blev det En riddares historia och efter det Sunes Jul som va lika skoj som vanligt :)

Nu ska jag lägga mig. Imon ska jag försöka skriva på uppsatsen (som går trögt nu). Vid 17, om jag får igång mina jävla bajskanaler (sug röv, tele2!), ska jag och Martin (en av Lollos nollor som flyttat till Nyhem) kolla på Chelsea-Arsenal. Förhoppningsvis kommer även syrran och Evve och kollar. I vilket fall som helst så är det Evvos sista kväll i Halmstad  (på ett tag iaf) imorrn och det skulle va kul att umgås. Det blir nog bra :)

Nästa lördag blir det Gbg. Ska bli sköj! Nu däremot blir det sängen! Adios Amigos!

PS. Tele2 är som en stor böld i röven. Man kan fan inte sätta sig ner! Vilken position man än bestämmer sig för att inta, är det ändå lika jävla obekvämt! Tele2 består av en skock säckiga testiklar; man vet att svaret man får alltid är slappt och lamt. Vet inte hur sådana slängrövar får härja fritt i vårt samhälle. Vänligen skit på er, Tele2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0