I medgång OCH motgång!

Håller man på ett lag så jävla hårt som jag gör, spelar det ingen roll hur dåligt det går för laget, man håller lika jävla mycke på dom ändå! Idag kom Arsenals tredje raka match utan vinst (0-0 hemma mot Fenerbahce i Champions League) och det talas om kris i Arsenal. Jag är väl inte direkt villig att hålla med om just det ordet, men något fel är det fanimej! Saken blir ju dessutom inte bättre utav att nästa match är på lördag......mot Manchester United på Emirates Stadium. Jag är pessimist i grunden och jag kan ju säga att magkänslan jag har inför matchen inte är fööör bra, om man säger så.

Det finns inget värre än när Arsenal är i svackor. Hela mitt humör påverkas och jag blir allmänt nedstämd. Dock ska jag säga er en sak: är man en riktig supporter så håller man på sitt lag både i medgång och  i motgång. Inget snarr om saken. Finns inga ursäkter. Jag är och kommer förbli en Gooner!!!!

Annars suger skolan saftig dase just nu. Det är dock en enda person som är orsaken; nämligen Cecilia! Hon tror att hon är "snäll! när hon ger oss hemuppgifter istället för en tenta, men försök att få in i din sladdriga röv-skalle att vi hellre hade gjort femtio tentor före dina jävla knull-uppgifter!!!! :@
Uppgifterna är vedervärdiga och låååååååååååååånga!!! Den enda som gör dom är klassens (vi är 4 st) pluggis, Therese. Maken till plugg-hora får man leta efter länge! Redan klar med C-uppsatsen? Say what!?
Cecialia är den största biatchen i skolans sketna historia! Ni får ursäkta mitt ovårdade språk........eller nej, skit på er, era skäggiga strutskukar!!!! ahahahahahahaahahaahah xD

Imon tänkte jag iaf gå på den sista lektionen i den här kursen (med Cecilia). Vi ska ha läst King Lear (Shakespeare) och ha gjort en 5 minuters presentation. Varken jag, Johan eller Linda har gjort den. Plugg-ludret lär ha gjort en 50-minuters presentation så vi får lita på att hon gör Cecialia glad..

Sedan tänkte jag gå hem och göra lite på C-uppsatsen för att sedan käka vitlöksbröd och lövbiff med pommes med Lollisen (som för övrigt är duktig och arbetar på Kåren nu) ;D

Sedan vill jag bara säga: fest på lördag! Plats: okänd. Tid: okänd. Fest? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :D

Nu ska jag snarka lite så att jag pallar att gå till helv...äh jag menar skolan imon...Historia i vår...åhhh!!! *längtar* :)

Dagens låt: Trick Daddy feat. Lil Jon & Twista - Let's Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0