Mästerkockarna!

Orkar inte skriva så jäkla mycke men jag ville bara berätta om hur grymma jag och Lolli är :P
Igår skulle vi iaf käka Lövbiff, pommes, lök och vitlöksbröd. Allt blev helt perfekt och vitlöksbrödet är antagligen det bästa jag någonsin ätit. Kolla bara på dom liksom :D




Annars hände väl inte föööör mycke igår om man säger så. Va i skolan och hade sista lektionen i Engelskakursen (någonsin?). Nu är "bara" C-uppsatsen kvar....och Cecilias bajs-uppgifter som vanligt..

Idag har jag iaf varit nere på stan och köpt sprit till festen imon. Ska bli kul. Ska hem till Kicko senare och försöka mig på att äta sushi. Har dock ett reserv-alternativ med mig i form av en Findus-portion :P

Nu pallar jag inte skriva mer idag. Men kolla gärna hur Anna ser ut på morgonen, sovande :D

Min kommentar: SÖT!



Dagens låt: Ying Yang Twins - Drop

PS. Clayfighter är grymt coolt! "Hey watch the hair man!" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0