Städhjälp och AW

Idag började dagen med att jag gick upp och durrade. Därefter messade Lolli och jag gick ner för att hämta min spritflarra i hennes kyl. Det slutade dock med att jag (frivilligt) blev städhjälp och hjälpte henne att damma sin lgh (där ska bo människor i helgen när hon är i Köpenhamn).  Efter att ha sagt hejdå till syrran gick jag upp och skrev lite på C-uppsatsen (som för övrigt går framåt). Sen kom Anna hit och vi åkte och köpte godis. Efter det åkte Anna till jobbet och jag kollade lite på TV innan jag, Evvo och Alexandra gick bort till After Worken på Kåren.

Där va det helt dött. Vi käkade och började spela TP. Efter ett tag kom ett par killar och joinade oss. Helt okej. Efter ännu ett tag kom Silikon (som besudlar mitt vackra förnamn). Då blev det inte lika kul längre. Motivationen att spela sjönk som en sten och jag bara satt och störde mig på honom hela tiden. Hur kan någon tjej ens tänka sig att gilla en så uppenbart sliskig kille? Det är för mig ofattbart..

Efter att Evvo (som fucking vanligt :P) vunnit gick vi hem till mig (Jag, E och A) för att kolla på Idol och lite annat krafs. Det va trevligare tycker jag iaf. Hade Lolli och Anna varit med så hade det varit ännu trevligare men jag hoppas (och vet) att syrran har roligt nere i Malmö :D ..Anna har nog inte lika kul på jobbet däremot :P
Jag hoppas verkligen det blir en grym show imon där nere så att dom inte slösat en förmögenhet i onödan..men det e nog ingen fara ;P

Gym imon och sen Arsenal. Sen får vi se om jag hänger med ner till Skåne på gåsamiddag. Blir nog så ändå. Kan va skönt att slippa laga mat själv..

Jaja, bye bye!

Dagens låt: Sean Paul - Temperature


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0