Vem som e bäst!?

Idag va jag och snarrade med Chris vid halv tio i morse. Satt väl där i typ 50 minuter innan jag gick och gymmade. Gymmet va väl som vanligt förutom att jag sträckte en ryggmuskel när jag körde axelövningen. Det känns lite. Blev dock bättre efter Lollis knådning. Glömde säga tack innan förresten...tack! Du e bäst! ;D

Käkade fajita med Evvo och Lolli innan också. Mycke trevligt må jag säga :)
Evvo sa att hon inte får tillräckligt med cred på min blogg så jag tänkte dedikera nästa inlägg till henne. Kolla inlägget ovanför detta, gott folk (Evvo) ;)

Att Lolli får massa cred behöver jag väl inte förklara eller? Åhhh, fan va jobbiga ni är! Jaja, det är för att hon är bäst ju!!! Va fan trodde ni egentligen!? Dumjävlar! Alla vet det utom ni för fan!!! Åhhhhh........

:D

Ja, jag e trött....därav min användning av msn-språk... :P

Såg på Hancock innan iaf. Den va faktiskt rätt så bra. Gillar Will Smith så..

Imon blire väl typ C-uppsats som vanligt och sen får vi la se....hoppas på lite lejon, giraffer, flodhästar och zebror på savannen kanske.....en ö och en 2:a e inblandade också *pika pika pika pika pika* ;D

Nu ska jag skriva något annat (se inlägget ovan)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0